زیرنویس فیلم Nights End (2022)

نام فارسی فیلم : پایان شب (2022)

3.9
  • ژانر :   وحشت
  • کارگردان :   Jennifer Reeder
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Michael Shannon-  Kate Arrington-  Daniel Kyri

خلاصه فارسی

یک بسته مضطرب ناخواسته به یک آپارتمان خالی از سکنه نقل مکان می کند و یک غریبه مرموز را استخدام می کند تا جن گیری را انجام دهد که چرخشی وحشتناک به خود می گیرد.


خلاصه انگلیسی

An anxious shut-in unwittingly moves into a haunted apartment and hires a mysterious stranger to perform an exorcism which takes a horrific turn.


این فیلم با نام تجاری Night's End محصول کشور United States است.به کارگردانی Jennifer Reeder و بازیگرانی چون Michael Shannon,Kate Arrington,Daniel Kyri در ژانر وحشت در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

فیلم مرتبط

فیلم مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی فیلم Night Swim

4.7   - IMDB

ری والر بازیکن سابق بیسبال که به دلیل یک بیماری دژنراتیو مجبور به بازنشستگی زودهنگام شده است به همراه همسر و دو فرزندش به خانه جدیدی نقل مکان می کند. او امیدوار است که استخر حیاط خلوت برای بچه ها سرگرم کننده باشد و فیزیوتراپی برای خودش فراهم کند. با این حال، یک راز تاریک از گذشته خانه به زودی نیروی بدخواهانه ای را آزاد می کند که خانواده را به اعماق وحشت اجتناب ناپذیر می کشاند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Windigo

5.3   - IMDB

یک نوجوان بومی آمریکا یک دیو باستانی را زنده می کند تا از خانواده اش در برابر فروشندگان متابولیک محافظت کند، اما خونخواهی موجود را غیرقابل کنترل می بیند و خانواده را مجبور می کند تا قبل از تبدیل شدن به قربانیان بعدی نفرین را بشکنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم The Seeding

5   - IMDB

هنگامی که یک کوهنورد در بیابان گم می شود، گروهی از کودکان وحشی که توسط میراث های فراموش نشدنی به پیش رانده می شوند، او را در یک نبرد سادیستی برای بقا با پایانی ترسناک به دام می اندازند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Amelia's Children

5.4   - IMDB

هنگامی که جستجوی ادوارد برای خانواده بیولوژیکیاش، او و دوست دخترش رایلی را به ویلایی باشکوه در کوههای شمال پرتغال هدایت میکند، او از ملاقات با مادر و برادر دوقلویش که مدتها پیش گم شده بود، سرشار از هیجان است. سرانجام، او متوجه خواهد شد که او کیست و از کجا آمده است. اما هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و ادوارد به زودی متوجه می شود که با رازی هیولایی با آنها مرتبط شده است.

زیر‌نویس فارسی فیلم Gods of the Deep

3.3   - IMDB

هنگامی که یک ماموریت جسورانه یک تیم زیردریایی در اعماق دریا را به دهانه ای مرموز در کف اقیانوس هدایت می کند، آنها یک دنیای گمشده زیر آب را کشف می کنند و نژاد باستانی موجودات ماورایی آن را بیدار می کنند.

زیر‌نویس فارسی فیلم Somewhere Quiet

4.8   - IMDB

مگ پس از زنده ماندن از یک آدم ربایی آسیب زا در تلاش است تا به حالت عادی بازگردد - اما حس واقعی واقعیت او به زودی زمانی که با شوهرش به محله منزوی خانواده ثروتمندش سفر می کند بدتر می شود.