زیرنویس سریال Next Level Chef - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : سرآشپز سطح بعدی - فصل 1 (2022)

6.9
  • ژانر :  
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Gordon Ramsay-  Richard Blais-  Nyesha Arrington

خلاصه فارسی

تکامل بعدی در مسابقات آشپزی، زیرا گوردون رمزی یک دستکش آشپزی منحصر به فرد را طراحی کرده است، که در یک صحنه نمادین در سه طبقه قرار دارد، هر طبقه شامل آشپزخانه ای خیره کننده متفاوت است. از طبقه فوقانی درخشان گرفته تا پایین چالش برانگیز زیرزمین، مواد تشکیل دهنده با محیط مطابقت دارند، زیرا رمزی معتقد است آزمون واقعی سرآشپزهای بزرگ نه تنها این است که در بهترین شرایط چه کاری می توانند انجام دهند، بلکه این است که چه نوع جادویی می توانند در آن ایجاد کنند. بدترین!


خلاصه انگلیسی

The next evolution in cooking competitions, as Gordon Ramsay has designed a one-of-a-kind culinary gauntlet, set on an iconic stage over three stories high, each floor contains a stunningly different kitchen. From the glistening top floor to the challenging bottom of the basement, the ingredients match the environment, because Ramsay believes the true test of great chefs is not only what they can do in the best of circumstances, but what kind of magic they can create in the worst!


این سریال با نام تجاری Next Level Chef - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Gordon Ramsay,Richard Blais,Nyesha Arrington در ژانر در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Hype House - Season 1

1.9   - IMDB

Hype House TikTok در حال دریافت یک نمایش واقعی نتفلیکس است که زندگی برخی از بزرگترین سازندگان را در پلت فرم رسانه های اجتماعی دنبال می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Relatively Famous: Ranch Rules - Season 1

5.7   - IMDB

از لوکس هالیوود گرفته تا شیک کانتری، E! هشت فرزند مشهور را برای سفر زندگی خود در مزرعه ای در استیمبوت اسپرینگز، کلرادو جمع آوری می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال I Am Georgina - Season 1

4   - IMDB

در این پرتره احساسی و عمیق از زندگی روزمره او به جورجینا رودریگز - مادر، اینفلوئنسر، تاجر و شریک زندگی کریستیانو رونالدو بپیوندید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Real Dirty Dancing - Season 1

6.1   - IMDB

مسابقه رقص با حضور افراد مشهور که خاطرهانگیزترین لحظات رقص فیلم کلاسیک را به امید تبدیل شدن به «بچه» و «جانی» بعدی تجربه میکنند.