زیرنویس سریال Workin Moms - Season 6 (2022)

نام فارسی سریال : مادران کارگر - فصل 6 (2022)

7.8
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   Catherine Reitman Philip Sternberg
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   Canada
  • بازیگران :   Catherine Reitman-  Dani Kind-  Juno Rinaldi

خلاصه فارسی

کیت با اضافه شدن غیرمنتظرهای به خانواده فاستر دست و پنجه نرم میکند، زیرا مشکلی تهدید میکند که همه چیزهایی را که او در محل کار ساخته است باز کند. آن متوجه می شود که می توانید دختر را به شهر برگردانید، اما مشکلات شهر کوچک او را نمی توان پشت سر گذاشت. جنی متوجه می شود که روابط بین دفتری ممکن است کمی آشفته تر از حد انتظار باشد. پاورهاوس اسلون دوباره برگشته و آن را در اتاق هیئت مدیره می کشد، اما شاید در برنامه زندگی شخصی او فضای بیشتری نسبت به آنچه فکر می کرد وجود داشته باشد. وال برای اولین بار پس از مدت ها تغییر واقعی را در نظر می گیرد. وقتی صحبت از کار، خانواده و داشتن همه چیز به میان میآید... برقراری تعادل یک تجارت متزلزل است.


خلاصه انگلیسی

Kate grapples with the unexpected addition to the Foster family, as a snag threatens to unravel everything she’s built at work. Anne finds out that you can move the girl back to the city, but her small town problems can’t be left behind. Jenny comes to realize that interoffice relationships might be a little messier than expected. Powerhouse Sloane is back again, and killing it in the boardroom, but maybe there’s more room in her schedule for a personal life than she thought. Val’s considering real change for the first time in a long time. When it comes to work, family and having it all… striking a balance is a precarious business.


این سریال با نام تجاری Workin' Moms - Season 6 محصول کشور Canada است.به کارگردانی Catherine Reitman,Philip Sternberg و بازیگرانی چون Catherine Reitman,Dani Kind,Juno Rinaldi در ژانر کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.

زیر‌نویس فارسی سریال The Consultant - Season 1

6.5   - IMDB

پس از یک تراژدی غیرقابل توصیف در CompWare، یک استودیوی بازی مستقر در مرکز شهر لس آنجلس، یک مشاور مرموز، Regus Patoff، وارد شهر می شود و مسئولیت را بر عهده می گیرد.