زیرنویس سریال The Tourist - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : توریست - فصل 1 (2022)

  • ژانر :   درام رمز و راز دلهره آور
  • کارگردان :   Harry Williams Jack Williams
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom Australia United States
  • بازیگران :   Jamie Dornan-  Damon Herriman-  Ólafur Darri Ólafsson

خلاصه فارسی

وقتی مردی بدون هیچ خاطرهای در حومه استرالیا از خواب بیدار میشود، باید از سرنخهایی که در اختیار دارد برای کشف هویت خود استفاده کند تا گذشتهاش به او برسد.


خلاصه انگلیسی

When a man wakes up in the Australian outback with no memory, he must use the few clues he has to discover his identity before his past catches up with him.


این سریال با نام تجاری The Tourist - Season 1 محصول کشور United Kingdom,Australia,United States است.به کارگردانی Harry Williams,Jack Williams و بازیگرانی چون Jamie Dornan,Damon Herriman,Ólafur Darri Ólafsson در ژانر درام,رمز و راز,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Monsieur Spade - Season 1

6.9   - IMDB

سال 1963 است و کارآگاه افسانهای سام اسپید از دوران بازنشستگی خود در جنوب فرانسه لذت میبرد. برخلاف روزهایی که او به عنوان یک چشم خصوصی در سانفرانسیسکو فعالیت می کرد، زندگی اسپید در بوزولز آرام و آرام است. اما شایعه بازگشت رقیب قدیمی او همه چیز را تغییر خواهد داد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Way Home - Season 1

وقتی سه نسل از زنان پس از بیش از دو دهه دوری دوباره به هم میرسند، سفری روشنگر – و غافلگیرکننده – به سوی شفا را آغاز میکنند که هیچیک از آنها نمیتوانست تصورش را بکند، زیرا یاد میگیرند چگونه راه خود را به سوی یکدیگر پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dear Edward - Season 1

7   - IMDB

پسربچه ای 12 ساله از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد که باعث کشته شدن سایر مسافران پرواز از جمله خانواده او می شود. در حالی که او و دیگرانی که تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته اند سعی می کنند آنچه را که اتفاق افتاده درک کنند، دوستی ها، عاشقانه ها و جوامع غیرمنتظره ای شکل می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Better - Season 1

7   - IMDB

پس از جلوگیری از یک تراژدی خانوادگی، یک کارآگاه پلیس فاسد تحت بیداری اخلاقی دردناکی قرار میگیرد و تصمیم میگیرد تا بیست سال خطای خود را جبران کند، اما ارضای وجدان تازه کشف شدهاش کار سادهای نیست.

زیر‌نویس فارسی سریال Alert - Season 1

5   - IMDB

وقتی پسر افسر پلیس نیکی پارکر ناپدید میشود، او به واحد گمشده لسآنجلس (LAMPU) میپیوندد تا به افراد دیگر کمک کند تا عزیزانشان را پیدا کنند، حتی وقتی او به دنبال خود میگردد. شش سال بعد، وقتی شوهر سابقش، دوون زولنر، با عکسی از پسر گمشدهشان ظاهر میشود، دنیای او زیر و رو میشود. یا آن؟