زیرنویس سریال Kenan - Season 2 (2022)

نام فارسی سریال : کنان - فصل 2 (2022)

5.9
  • ژانر :   کمدی
  • کارگردان :   -
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Kimrie Lewis-  Kenan Thompson-  Chris Redd

خلاصه فارسی

با کمک گری، کنان برای یک برنامه دوستیابی ثبت نام می کند که ممکن است آماده نباشد در حالی که ریک یک قرار جالب برای خودش دارد. وقتی میکا و پم در موقعیتی نامطلوب توسط یک عکاس تبلوید گرفتار می شود، برای کمک به تامی استراتژی می اندیشند.


خلاصه انگلیسی

With Gary’s help, Kenan signs up for a dating app that he might not be ready for while Rick has an interesting date of his own. Mika and Pam strategize to help Tami when she is caught in an unflattering situation by a tabloid photographer.


این سریال با نام تجاری Kenan - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی - و بازیگرانی چون Kimrie Lewis,Kenan Thompson,Chris Redd در ژانر کمدی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال G'wed - Season 1

6.8   - IMDB

کمدی درباره نوجوانان لیورپودلیایی طبقه کارگر، پرداختن به مسائل بزرگی مانند غم و اندوه، تنوع و اختلاف طبقاتی.

زیر‌نویس فارسی سریال Hazbin Hotel - Season 1

7.8   - IMDB

در تلاش برای یافتن جایگزینی غیر خشونت آمیز برای کاهش جمعیت بیش از حد جهنم، دختر لوسیفر یک هتل توانبخشی باز می کند که به گروهی از شیاطین نامناسب فرصت رستگاری می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gentlemen - Season 1

8.1   - IMDB

زمانی که ادی اشرافی ملک خانوادگی را به ارث می برد، متوجه می شود که خانه امپراطوری عظیم علف های هرز است و صاحبان آن به جایی نمی روند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Geek Girl - Season 1

6.7   - IMDB

هریت مانرز، نوجوان ناهنجار و عصبی که زندگی اش زیر و رو می شود، زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود و در حالی که دوران دبیرستان و مد عالی را متعادل می کند، سفری تایید کننده زندگی خود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Elsbeth - Season 1

7.7   - IMDB

الزبث پس از ترک حرفه حقوقی خود برای یک نقش تحقیقاتی جدید، خود را در حال شوخی با کاپیتان پلیس نیویورک سی دبلیو واگنر به عنوان ناظر خارجی برای وزارت دادگستری ایالات متحده در پی یافته های سوء رفتار می بیند. افسر کایا بلانکه در کنار الزبث کار می کند که دستوراتی از واگنر برای به حاشیه راندن تأثیر وکیل بر عملیات پلیس دارد.