زیرنویس سریال Hulk And The Agents Of Smash - Season 1 (2014)

نام فارسی سریال : هالک و عوامل S.M.A.S.H - فصل 1 (2014)


خلاصه فارسی

Hulk And The Agents Of SMASH - Season 1 یک انیمیشن تخیلی است. این کارتون آمریکایی داستان هالک را در زمانی که مامور ویژه در S.M.A.S.H است را روایت می کند.


خلاصه انگلیسی

Hulk And The Agents Of SMASH - Season 1 is animation fiction. This American cartoon tells the story of Hulk when he is a special agent in S.M.A.S.H.


این سریال با نام تجاری Hulk And The Agents Of Smash - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Eric Radomski و بازیگرانی چون Fred Tatasciore,Seth Green,Clancy Brown در ژانر انیمیشن,فانتزی,رمز و راز,جنگی,ماجراجویی در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Amazing Race - Season 33

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Astrid and Lilly Save the World - Season 1

5.7   - IMDB

دبیرستان زمانی که شما متفاوت هستید به اندازه کافی سخت است، اما وقتی Astrid و Lilly، BFFs رانده شده، به طور تصادفی دریچه ای را به یک بعد هیولاهای عجیب و غریب باز می کنند، بسیار پیچیده تر می شود. این به آنها بستگی دارد که بر موجودات ترسناک پیروز شوند و جهان را نجات دهند و به قهرمانان بدی تبدیل شوند که قرار بود باشند. یعنی اگر بتوانند از وحشت دوران دبیرستان جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lazarus Project - Season 1

7.2   - IMDB

جورج از خواب بیدار می شود و چندین ماه در گذشته خود را می بیند قبل از اینکه برای پروژه لازاروس استخدام شود - سازمانی مخفی که زمانی که جهان در خطر انقراض است زمان را به عقب برمی گرداند.