زیرنویس سریال The Legend of Vox Machina - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : The Legend of Vox Machina - فصل 1 (2022)

8.4
  • ژانر :   انیمیشن اکشن ماجراجویی
  • کارگردان :   Jason Monsorno
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Laura Bailey-  Taliesin Jaffe-  Ashley Johnson

خلاصه فارسی

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.


خلاصه انگلیسی

They're rowdy, they're ragtag, they're misfits turned mercenaries for hire. Vox Machina is more interested in easy money and cheap ale than actually protecting the realm. But when the kingdom is threatened by evil, this boisterous crew realizes that they are the only ones capable of restoring justice.


این سریال با نام تجاری The Legend of Vox Machina - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Jason Monsorno و بازیگرانی چون Laura Bailey,Taliesin Jaffe,Ashley Johnson در ژانر انیمیشن,اکشن,ماجراجویی در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Naomi - Season 1

4.9   - IMDB

سفر یک دختر نوجوان را از شهر کوچک شمال غربی او به ارتفاعات چندجهانی دنبال کنید. هنگامی که یک رویداد فراطبیعی شهر زادگاهش را به شدت تکان می دهد، نائومی شروع به کشف منشأ آن می کند و آنچه کشف می کند هر آنچه را که در مورد قهرمانانمان باور داریم به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Peacemaker - Season 1

8.3   - IMDB

ادامه داستان Peacemaker - مردی متقاعد کننده و مغرور که به صلح به هر قیمتی معتقد است، مهم نیست که چند نفر را برای بدست آوردن آن باید بکشد - پس از وقایع "جوخه انتحار".

زیر‌نویس فارسی سریال The Amazing Race - Season 33

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Trigger Point - Season 1

6.4   - IMDB

این تریلر شش قسمتی یک جوخه خنثی سازی بمب به نام اکسپو را دنبال می کند که افسران لندن معاصر را در حال به خطر انداختن جان خود در مواجهه با خطر می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال All of Us Are Dead - Season 1

7.5   - IMDB

یک دبیرستان برای شیوع ویروس زامبی تبدیل به زمین صفر می شود. دانش آموزانی که به دام افتاده اند باید راه خود را بجنگند - یا تبدیل به یکی از مبتلایان هار شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Angry Birds: Summer Madness - Season 1

5.8   - IMDB

پرندگان نوجوان قرمز، چاک، بمب و استلا در کمپ اسپلینتروود با همکارهای پردار خود برای تابستانی پر از هیجینک در حال سقوط هستند!