زیرنویس سریال The Lazarus Project - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : پروژه لازاروس - فصل 1 (2022)

7.2
  • ژانر :   فانتزی دلهره آور
  • کارگردان :   Joe Barton
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Paapa Essiedu-  Caroline Quentin-  Anjli Mohindra

خلاصه فارسی

جورج از خواب بیدار می شود و چندین ماه در گذشته خود را می بیند قبل از اینکه برای پروژه لازاروس استخدام شود - سازمانی مخفی که زمانی که جهان در خطر انقراض است زمان را به عقب برمی گرداند.


خلاصه انگلیسی

George wakes up to find himself several months in the past before being recruited for the Lazarus Project – a secret organisation that turns back time when the world is at threat of extinction


این سریال با نام تجاری The Lazarus Project - Season 1 محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Joe Barton و بازیگرانی چون Paapa Essiedu,Caroline Quentin,Anjli Mohindra در ژانر فانتزی,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Originals - Season 1

8.3   - IMDB

The Originals بخشی از مجموعه خاطرات خون آشام است که در نیواورلئان اتفاق می افتد. این فیلم بر روی میکائلسون متمرکز است که به نام خون آشام اجداد نیز شناخته می شود، کلاوس، الیجا، ربکا بود. خانواده قدرت است. خانواده خون آشام هزاران سال پیش قسم خورده بودند. همیشه و برای همیشه به هم می چسبند. اکنون قرن ها می گذرد و انسجام شکسته شده است. وقتی کلاوس میکائلسون، خون آشام با خون گرگینه، این خبر را دریافت کرد که یک ماوراء طبیعی علیه او در محله فرانسوی نیواورلئان قرار دارد، به شهری که تا حدی ساخته بود بازگشت.

زیر‌نویس فارسی سریال Twin Peaks - Season 1

8.8   - IMDB

رفتن به سوءاستفاده از شخصیت های روانشناختی ، هر قسمت از Twin Peaks همیشه باعث می شود مخاطب تعجب کند زیرا مشکلات و اسرار تاریک مردم در شهر است.