زیرنویس سریال The Lazarus Project - Season 1 (2022)

نام فارسی سریال : پروژه لازاروس - فصل 1 (2022)

7.2
  • ژانر :   فانتزی دلهره آور
  • کارگردان :   Joe Barton
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United Kingdom
  • بازیگران :   Paapa Essiedu-  Caroline Quentin-  Anjli Mohindra

خلاصه فارسی

جورج از خواب بیدار می شود و چندین ماه در گذشته خود را می بیند قبل از اینکه برای پروژه لازاروس استخدام شود - سازمانی مخفی که زمانی که جهان در خطر انقراض است زمان را به عقب برمی گرداند.


خلاصه انگلیسی

George wakes up to find himself several months in the past before being recruited for the Lazarus Project – a secret organisation that turns back time when the world is at threat of extinction


این سریال با نام تجاری The Lazarus Project - Season 1 محصول کشور United Kingdom است.به کارگردانی Joe Barton و بازیگرانی چون Paapa Essiedu,Caroline Quentin,Anjli Mohindra در ژانر فانتزی,دلهره آور در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Constellation - Season 1

6.8   - IMDB

هنگامی که یک تصادف مرگبار در ایستگاه فضایی بینالمللی رخ میدهد، یک فضانورد تنها سفر قهرمانانه به زمین را انجام میدهد، تنها برای کشف بخشهای کلیدی زندگی او - از جمله دختر جوانش - تغییر کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Liaison - Season 1

6.5   - IMDB

دو مامور - و عاشقان سابق - باید برای مبارزه با حملات سایبری بینالمللی که بریتانیا را تهدید میکنند، همکاری کنند و در عین حال با اسرار پنهان رابطه مخرب خود نیز مقابله کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Watchful Eye - Season 1

6.3   - IMDB

النا سانتوس، یک زن جوان با گذشته پیچیده، راه خود را برای کار به عنوان پرستار بچه برای یک خانواده مرفه در منهتن مانور می دهد. او به سرعت متوجه می شود که همه افراد در ساختمان مرموز اسرار مرگبار و انگیزه های پنهانی دارند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که النا اسرار تکان دهنده ای برای خودش دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Ghosts of Beirut - Season 1

7.3   - IMDB

از دیدگاههای آمریکایی، اسرائیلی و لبنانی، یکی از بزرگترین داستانهای جاسوسی دوران مدرن را کشف کنید: تعقیب عماد مغنیه، تروریست لبنانی گریزان که بیش از دو دهه از دشمنان خود در سیا و موساد فریب داد.