زیرنویس سریال The Amazing Race - Season 33 (2022)

نام فارسی سریال : مسابقه شگفت انگیز - فصل 33 (2022)

  • ژانر :   ماجراجویی خانوادگی
  • کارگردان :   Bertram van Munster Elise Doganieri
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Phil Keoghan-  Jet McCoy-  Cord McCoy

خلاصه فارسی

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.


خلاصه انگلیسی

The Amazing Race begins its historic 33rd trip around the world when 11 new teams take off from their homes and travel to their first destination, London, England.


این سریال با نام تجاری The Amazing Race - Season 33 محصول کشور United States است.به کارگردانی Bertram van Munster,Elise Doganieri و بازیگرانی چون Phil Keoghan,Jet McCoy,Cord McCoy در ژانر ماجراجویی,خانوادگی, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال My Mom, Your Dad - Season 1

7   - IMDB

گروهی از والدین مجرد که توسط بچه های دانشگاهی خود نامزد شده اند، با هم به خانه ای نقل مکان می کنند تا فرصتی دوباره برای عشق پیدا کنند، غافل از اینکه فرزندان بزرگسالشان دقیقاً در خیابان در خانه دوم زندگی می کنند و هر حرکت آنها را از طریق دوربین های مخفی تماشا می کنند و آنها را دستکاری می کنند. برخورد می کند. از لحظات خنده دار طنزآمیز تا اعترافات دلگرم کننده، بچه ها والدین خود را با دیدی کاملاً جدید می بینند، زیرا فرصتی برای انتخاب اینکه با چه کسانی در قرارهای انفرادی مطابقت داشته باشند و چه کسی ممکن است به خانواده شکرگزاری بپیوندند، به آنها ارائه می شود. سال های آینده

زیر‌نویس فارسی سریال Fraggle Rock - Season 1

7.9   - IMDB

به Gobo، Red، Wembley، Mokey، Boober و دوستان جدید Fraggle در ماجراجویی های خنده دار و حماسی درباره جادویی که هنگام جشن گرفتن و مراقبت از دنیای به هم پیوسته خود رخ می دهد، بپیوندید.

زیر‌نویس فارسی سریال Astrid and Lilly Save the World - Season 1

5.7   - IMDB

دبیرستان زمانی که شما متفاوت هستید به اندازه کافی سخت است، اما وقتی Astrid و Lilly، BFFs رانده شده، به طور تصادفی دریچه ای را به یک بعد هیولاهای عجیب و غریب باز می کنند، بسیار پیچیده تر می شود. این به آنها بستگی دارد که بر موجودات ترسناک پیروز شوند و جهان را نجات دهند و به قهرمانان بدی تبدیل شوند که قرار بود باشند. یعنی اگر بتوانند از وحشت دوران دبیرستان جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Marco Polo - Season 1

8   - IMDB

در دنیایی پر از حرص، خیانت، دسیسه های جنسی و رقابت، مارکوپولو یک داستان واقعی است که بر اساس ماجراهای کاشف معروف کوبلای خان در قرن سیزدهم، چین است. مارکو مرد جوانی است که به همراه معشوقش کوکاچین وارد سرزمین مغولی می شود که به خاطر ارتش و مردمش مشهور است.

زیر‌نویس فارسی سریال Fresh Off The Boat - Season 1

7.8   - IMDB

Fresh Off The Boat (فصل 1) فیلمی در مورد خانواده تایوانی است که از واشنگتن دی سی به اورلاندو نقل مکان می کنند تا اعتقاد به زندگی جدید در این "سرزمین موعود" را در اینجا بیان کنند. آنها در نیمه آخر دهه 90 یک رستوران باربیکیو افتتاح کردند. در حالی که مادر با جریان فرهنگ آمریکایی دست و پنجه نرم می کرد، پدر با "رویای آمریکایی" خود هیجان زده بود. 3 پسر آنها، ادی و دو برادرش در تلاشند تا با دوستان جدیدی در مدرسه ارتباط برقرار کنند. فیلم از نیمی از خنده و نیمی از گریه پر شده است. این منظره ای از آسیایی ها در آمریکا است.