زیرنویس سریال The Amazing Race - Season 33 (2022)

نام فارسی سریال : مسابقه شگفت انگیز - فصل 33 (2022)

  • ژانر :   ماجراجویی خانوادگی
  • کارگردان :   Bertram van Munster Elise Doganieri
  • سال انتشار :   2022
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Phil Keoghan-  Jet McCoy-  Cord McCoy

خلاصه فارسی

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.


خلاصه انگلیسی

The Amazing Race begins its historic 33rd trip around the world when 11 new teams take off from their homes and travel to their first destination, London, England.


این سریال با نام تجاری The Amazing Race - Season 33 محصول کشور United States است.به کارگردانی Bertram van Munster,Elise Doganieri و بازیگرانی چون Phil Keoghan,Jet McCoy,Cord McCoy در ژانر ماجراجویی,خانوادگی, در سال 2022 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Climb - Season 1

7   - IMDB

در این سری مسابقات فراگیر، کوهنوردان آماتور با یک سری چالش های ذهنی و جسمی سخت مواجه می شوند و از ترسناک ترین صعودهای جهان برای تاج گذاری بهترین کوهنورد آماتور جهان استفاده می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Crossover - Season 1

5.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن دوقلوهای اعجوبه بسکتبال، فیلتی (معروف به جاش) و جی بی که یاد میگیرند با وجود اینکه چیزهای زیادی دارند که آنها را به هم پیوند میدهد، همه چیز در مورد کشف چیزی است که ما را منحصر به فرد میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال True Lies - Season 1

5.2   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر که از کشف این موضوع که شوهر بی مزه و مشاور کامپیوتری او یک جاسوس بین المللی ماهر است، شوکه شده است و زمانی که برای نجات دنیا در کنار او استخدام می شود، وارد یک زندگی پر خطر و ماجرایی می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال FUBAR - Season 1

6.5   - IMDB

وقتی پدر و دختری متوجه می شوند که هر دو مخفیانه برای سیا کار می کنند، یک ماموریت مخفی که قبلاً مخفیانه بود به یک رابطه خانوادگی ناکارآمد تبدیل می شود.