زیرنویس سریال Goosebumps - Season 2 (1996)

نام فارسی سریال : مور مور شدن - فصل 2 (1996)

6.3
  • ژانر :   وحشت فانتزی رمز و راز
  • کارگردان :   R.L. Stine
  • سال انتشار :   1996
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   R.L. Stine-  Cody Jones-  Kathryn Short

خلاصه فارسی

فصل 2 شروع می شود زیرا سامانتا بیرد دست و پا چلفتی به یک خبرنامه عجیب و غریب کمک می کند تا راه خود را به خانه بیاندازد ، آن زن به او یک آمپول می دهد که آرزو می کند-اما آرزوها باعث بدبختی برای همه افراد اطراف خود می شود.


خلاصه انگلیسی

Season 2 begins as clumsy Samantha Byrd helps a strange fortune teller to find her way home, that woman gives her an amulet that grants wishes-but the wishes end up causing misfortune for everyone around her.


این سریال با نام تجاری Goosebumps - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی R.L. Stine و بازیگرانی چون R.L. Stine,Cody Jones,Kathryn Short در ژانر وحشت,فانتزی,رمز و راز در سال 1996 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Poker Face - Season 1

8   - IMDB

این سریال معمایی هفته، چارلی کیل را دنبال میکند که توانایی فوقالعادهای در تشخیص اینکه کسی دروغ میگوید دارد. او با Plymouth Barracuda خود به جاده میرود و در هر توقف با گروه جدیدی از شخصیتها و جنایات عجیب روبرو میشود که نمیتواند حل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Saint X - Season 1

6.4   - IMDB

مرگ اسرارآمیز یک زن جوان در طول یک تعطیلات ایده آل در دریای کارائیب، یک اثر موجی آسیب زا ایجاد می کند که در نهایت خواهر بازمانده او را به دنبال خطرناکی از حقیقت می کشاند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lazarus Project - Season 1

7.2   - IMDB

جورج از خواب بیدار می شود و چندین ماه در گذشته خود را می بیند قبل از اینکه برای پروژه لازاروس استخدام شود - سازمانی مخفی که زمانی که جهان در خطر انقراض است زمان را به عقب برمی گرداند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Originals - Season 1

8.3   - IMDB

The Originals بخشی از مجموعه خاطرات خون آشام است که در نیواورلئان اتفاق می افتد. این فیلم بر روی میکائلسون متمرکز است که به نام خون آشام اجداد نیز شناخته می شود، کلاوس، الیجا، ربکا بود. خانواده قدرت است. خانواده خون آشام هزاران سال پیش قسم خورده بودند. همیشه و برای همیشه به هم می چسبند. اکنون قرن ها می گذرد و انسجام شکسته شده است. وقتی کلاوس میکائلسون، خون آشام با خون گرگینه، این خبر را دریافت کرد که یک ماوراء طبیعی علیه او در محله فرانسوی نیواورلئان قرار دارد، به شهری که تا حدی ساخته بود بازگشت.