زیرنویس سریال Marvels Agents Of S.H.I.E.L.D. - Season 2 (2015)

نام فارسی سریال : S.H.I.E.L.D عوامل مارول - فصل 2 (2015)

7.5
  • ژانر :   اکشن علمی تخیلی
  • کارگردان :   Joss Whedon
  • سال انتشار :   2015
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Clark Gregg-  Ming-Na Wen-  Brett Dalton

خلاصه فارسی

فصل دوم سریال Marvel%27s Agents Of S.H.I.E.L.D که در دنیای سینمایی مارول (MCU) می گذرد، بر تلاش فیل کولسون و تیمش برای بازسازی سازمان پس از نفوذ یک سازمان تروریستی به نام هایدرا تمرکز دارد.


خلاصه انگلیسی

Season 2 of Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D which is set in the Marvel Cinematic Universe (MCU) focuses on the attempt of Phil Coulson and his team to rebuilt the organization after the infiltration of a terrorist organization,Hydra.


این سریال با نام تجاری Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D. - Season 2 محصول کشور United States است.به کارگردانی Joss Whedon و بازیگرانی چون Clark Gregg,Ming-Na Wen,Brett Dalton در ژانر اکشن,علمی تخیلی در سال 2015 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Naomi - Season 1

4.9   - IMDB

سفر یک دختر نوجوان را از شهر کوچک شمال غربی او به ارتفاعات چندجهانی دنبال کنید. هنگامی که یک رویداد فراطبیعی شهر زادگاهش را به شدت تکان می دهد، نائومی شروع به کشف منشأ آن می کند و آنچه کشف می کند هر آنچه را که در مورد قهرمانانمان باور داریم به چالش می کشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Peacemaker - Season 1

8.3   - IMDB

ادامه داستان Peacemaker - مردی متقاعد کننده و مغرور که به صلح به هر قیمتی معتقد است، مهم نیست که چند نفر را برای بدست آوردن آن باید بکشد - پس از وقایع "جوخه انتحار".

زیر‌نویس فارسی سریال Trigger Point - Season 1

6.4   - IMDB

این تریلر شش قسمتی یک جوخه خنثی سازی بمب به نام اکسپو را دنبال می کند که افسران لندن معاصر را در حال به خطر انداختن جان خود در مواجهه با خطر می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال All of Us Are Dead - Season 1

7.5   - IMDB

یک دبیرستان برای شیوع ویروس زامبی تبدیل به زمین صفر می شود. دانش آموزانی که به دام افتاده اند باید راه خود را بجنگند - یا تبدیل به یکی از مبتلایان هار شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Angry Birds: Summer Madness - Season 1

5.8   - IMDB

پرندگان نوجوان قرمز، چاک، بمب و استلا در کمپ اسپلینتروود با همکارهای پردار خود برای تابستانی پر از هیجینک در حال سقوط هستند!

زیر‌نویس فارسی سریال Reacher - Season 1

8.1   - IMDB

وقتی افسر بازنشسته پلیس نظامی جک ریچر به خاطر قتلی که مرتکب نشده دستگیر می شود، خود را در میانه یک توطئه مرگبار پر از پلیس های کثیف، تاجران مشکوک و سیاستمداران مکر می بیند. او با هیچ چیز جز هوش و ذکاوت خود، باید بفهمد که در مارگریو، جورجیا چه اتفاقی می افتد.