لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 6 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Librarians - Season 1

7.2   - IMDB

The Librarians - Season 1 درباره یک سازمان مخفی است که در حال جمع آوری مصنوعاتی است که حاوی قدرت های ماوراء طبیعی در سراسر جهان هستند، قبل از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد. این تیم متشکل از یک دختر زیبا با نام مستعار مغز با تواناییهای فوقالعاده محاسباتی، یک پسر آسیایی مهارت دزدیدن اشیا را به سرعت رعد و برق دارد و از هر دری عبور میکند، یک مورخ هنر با درک گستردهای از باستانشناسی، و یک دختر عضلانی میتواند بیرون راند. هر هیولایی

زیر‌نویس فارسی سریال Modern Family - Season 6

8.5   - IMDB

فصل 6 در مورد 3 خانواده که با هم مرتبط شده اند صحبت می کند. این فیلم حول محور زندگی، تضادها و درگیری های عادی در هر خانواده و اعضای 3 خانواده در نگاهی ملایم و خنده دار می چرخد ​​اما همچنان عمیق و ظریف است.

زیر‌نویس فارسی سریال Person Of Interest - Season 4

8.5   - IMDB

در Person Of Interest - فصل 4، آقای Finch، یک میلیاردر مرموز، که برنامه کامپیوتری را توسعه داده است که می تواند یک خشونت توطئه را در آینده در جای دیگری پیش بینی کند. با این حال، برنامه نمی تواند قربانیان، عاملان و شاهدان و همچنین زمان و مکان دقیق قتل را پیش بینی کند، بنابراین او نتوانست از وقوع موارد متوالی جلوگیری کند، فینچ تصمیم گرفت ریس سابق سیا را برای کمک به قطع نقشه شیطانی قبل از آن استخدام کند. قاتلان اقدام کنند

زیر‌نویس فارسی سریال Supernatural - Season 10

8.4   - IMDB

Supernatural - فصل 10 برای ادامه سفر سم و دین باز می گردد. مجموعه بعدی فیلمی که می بینیم شورلت مشکی آشنا است و پشت فرمان سم و دین هستند که قصد دارند به هتل متروکه ای حمله کنند که گفته می شود ظاهر یک روح شیطانی است که رهگذران را می کشد. فیلم با عوامل طنز و ترسناک نوید دیدن بسیاری از چیزهای جالب را می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Greys Anatomy - Season 11

7.6   - IMDB

در فصل یازدهم آناتومی گریس، مردیث گری - پزشکان بیمارستان گری اسلون مموریال باید هر روز با عواقب مرگ یا زندگی روبرو شوند، زندگی عاشقانه مشکل او با رهبر مرد نمایش درک شپرد. و آنها با هم چیزهای زیادی را کشف می کنند که شامل پزشکی، روابط و زندگی واقعی می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Vampire Diaries - Season 6

7.7   - IMDB

فیلم خاطرات خون آشام 6 همچنان شگفتی های جدیدی را با حضور شخصیت های جدید باز می کند: نادیا، جسی، تسا، مگان، ... و ظهور دو نفر که راز دیمون را می دانند، صفحه جدیدی را برای دو پسر خون آشام مرد و النا باز خواهد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال How To Get Away With Murder - Season 1

8.1   - IMDB

در فصل 1 این سریال، چگونه از قتل دور شویم، داستانی در مورد گروهی از دانشجویان جاه طلب حقوق به همراه یک استاد درخشان دفاع جنایی از مشارکت آنها در یک توطئه برای قتل روایت می شود. این منجر به تغییر کامل زندگی آنها و یک سریال هیجان انگیز می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Gotham - Season 1

7.8   - IMDB

گاتهام مجموعه ای از گذشته بتمن و پلیس جیم گوردون است که هر دو بعداً به عنوان دشمنان جنایت معرفی شدند. در طی تحقیقات، گوردون این فرصت را داشت که با پسر وین، بروس وین که بعداً به شوالیه تاریکی تبدیل شد، ملاقات کند و او را در کار خود علیه جنایت همراهی کند.