زیرنویس سریال The Tom And Jerry Show - Season 1 (2014)

نام فارسی سریال : نمایش تام و جری - فصل 1 (2014)

  • ژانر :   انیمیشن کمدی خانوادگی
  • کارگردان :   William Hanna
  • سال انتشار :   2014
  • محصول کشور :   International
  • بازیگران :   Tom Kenny-  Rick Zieff-  Gary Cole

خلاصه فارسی

تام و جری (به انگلیسی: Tom and Jerry) یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی است که توسط کمپانی برادران وارنر انیمیشن و انیمیشن Renegade انیمیشن ساخته شده است که توسط ویلیام هانا و جوزف باربارا در سال 1940 بر اساس شخصیتهای تام و جری ساخته شده است. در 1 مارس 2014 در کانال Canada Teletoon راه اندازی شد و در 9 آوریل 2014 در Cartoon Network در ایالات متحده پخش شد.


خلاصه انگلیسی

Tom and Jerry is an animated television series produced by Warner Bros Animation and Renegade Animation theatrical cartoon series created by William Hanna and Joseph Barbara in 1940, based on the characters Tom and Jerry. It was launched on Canada Teletoon channel on March 1, 2014, and premiered on Cartoon Network in the US on April 9, 2014.


این سریال با نام تجاری The Tom And Jerry Show - Season 1 محصول کشور International است.به کارگردانی William Hanna و بازیگرانی چون Tom Kenny,Rick Zieff,Gary Cole در ژانر انیمیشن,کمدی,خانوادگی در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Romantic Getaway - Season 1

یک زوج متاهل معمولی که تلاش می کنند مجرم باشند. همه به خاطر یک آرزوی خود برای داشتن خانواده. از آنجایی که آنها با مبارزه بسیار آشنا برای بسیاری از زوجها - تلاش برای باردار شدن - روبرو میشوند، این زوج فرآیند IVF را آغاز میکنند، اما چرخش و چرخش وجوه 50 هزار پوندی دزدیده شده (به شکل بیتکوین) به این معنی است که زندگی روزمره آنها چیزی جز معمولی

زیر‌نویس فارسی سریال Freeridge - Season 1

چهار دوست نوجوان پس از اینکه به نظر می رسد یک جعبه قدیمی عجیب و غریب بدبختی - و بیشتر - را به زندگی آنها وارد می کند، برای برگرداندن یک نفرین کار می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال That '90s Show - Season 1

7   - IMDB

دونا و اریک چهارم ژوئیه را در خانه والدینش در پوینت پلیس می گذرانند، جایی که دخترشان لیا تأثیری بر دیگر نوجوانان شهر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Animal Control - Season 1

7   - IMDB

این کمدی تک دوربینی گروهی از کارگران محلی کنترل حیوانات را دنبال می کند که زندگی آنها به دلیل ساده بودن حیوانات پیچیده است، اما انسان ها نه.

زیر‌نویس فارسی سریال The Consultant - Season 1

6.5   - IMDB

پس از یک تراژدی غیرقابل توصیف در CompWare، یک استودیوی بازی مستقر در مرکز شهر لس آنجلس، یک مشاور مرموز، Regus Patoff، وارد شهر می شود و مسئولیت را بر عهده می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Not Dead Yet - Season 1

7   - IMDB

نل استیونز یک فاجعه شکست خورده و تازه مجرد است که خود را توصیف کرده است. او تلاش می کند تا زندگی و حرفه ای را که حدود 10 سال پیش پشت سر گذاشت، از سر بگیرد. وقتی که نوشتن آگهی ترحیم تنها شغلی است که می تواند پیدا کند، نل شروع به دریافت توصیه های زندگی از یک منبع بعید (و مرده) می کند.