زیرنویس سریال My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4 (2014)

نام فارسی سریال : دوستی پونی کوچک من جادو است - فصل 4 (2014)

7.6

خلاصه فارسی

محتویات My Little Pony Friendship Is Magic - فصل 4: از اولین روزی که Twilight Sparkle وارد زندگی خود به عنوان یک شاهزاده خانم شد، او به تدریج با تعهدات جدید، مسئولیت های جدید و لباس های جدید عادت کرد. هنگامی که سالگرد خورشید تابستان نزدیک است، گرگ و میش اکنون تمام مسئولیت ها را بر عهده می گیرد و باید به طور موقت دوستان خود را در پونی ویل از خود دور کند تا در کانترلوت بمانند.


خلاصه انگلیسی

Contents of My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4: From first day when Twilight Sparkle entered her lifetime as a princess, she began to gradually habituate with new obligations, new responsibilities and new outfits. When Summer Sun anniversary is about to come, Twilight now undertakes all the responsibilities and must temporarily alienate her friends at Ponyville to stay at Canterlot.


این سریال با نام تجاری My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4 محصول کشور International است.به کارگردانی Lauren Faust و بازیگرانی چون Ashleigh Ball,Tara Strong,Tabitha St. Germain در ژانر انیمیشن,موزیکال,خانوادگی,ماجراجویی در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Amazing Race - Season 33

مسابقه شگفت انگیز سی و سومین سفر تاریخی خود را در سراسر جهان زمانی آغاز می کند که 11 تیم جدید از خانه های خود بلند شده و به اولین مقصد خود، لندن، انگلستان سفر می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fraggle Rock - Season 1

7.9   - IMDB

به Gobo، Red، Wembley، Mokey، Boober و دوستان جدید Fraggle در ماجراجویی های خنده دار و حماسی درباره جادویی که هنگام جشن گرفتن و مراقبت از دنیای به هم پیوسته خود رخ می دهد، بپیوندید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Legend of Vox Machina - Season 1

8.4   - IMDB

آنها غوغا هستند، آنها ژولیده هستند، آنها نامناسبی هستند که به مزدوری تبدیل شده اند. Vox Machina بیشتر از اینکه واقعاً از قلمرو محافظت کند، به پول آسان و آلاینده ارزان علاقه دارد. اما هنگامی که پادشاهی توسط شیطان تهدید می شود، این خدمه پر سر و صدا متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که قادر به بازگرداندن عدالت هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Astrid and Lilly Save the World - Season 1

5.7   - IMDB

دبیرستان زمانی که شما متفاوت هستید به اندازه کافی سخت است، اما وقتی Astrid و Lilly، BFFs رانده شده، به طور تصادفی دریچه ای را به یک بعد هیولاهای عجیب و غریب باز می کنند، بسیار پیچیده تر می شود. این به آنها بستگی دارد که بر موجودات ترسناک پیروز شوند و جهان را نجات دهند و به قهرمانان بدی تبدیل شوند که قرار بود باشند. یعنی اگر بتوانند از وحشت دوران دبیرستان جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Baymax! - Season 1

7.2   - IMDB

به شهر خارقالعاده سان فرانسوکیو بازگردید، جایی که ربات همراه مراقبتهای بهداشتی دوستداشتنی، بادی و غیرقابل تقلید، بایمکس، تصمیم میگیرد کاری را که برای انجام آن برنامهریزی شده بود انجام دهد: کمک به دیگران.

زیر‌نویس فارسی سریال Marco Polo - Season 1

8   - IMDB

در دنیایی پر از حرص، خیانت، دسیسه های جنسی و رقابت، مارکوپولو یک داستان واقعی است که بر اساس ماجراهای کاشف معروف کوبلای خان در قرن سیزدهم، چین است. مارکو مرد جوانی است که به همراه معشوقش کوکاچین وارد سرزمین مغولی می شود که به خاطر ارتش و مردمش مشهور است.