زیرنویس سریال My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4 (2014)

نام فارسی سریال : دوستی پونی کوچک من جادو است - فصل 4 (2014)

7.6

خلاصه فارسی

محتویات My Little Pony Friendship Is Magic - فصل 4: از اولین روزی که Twilight Sparkle وارد زندگی خود به عنوان یک شاهزاده خانم شد، او به تدریج با تعهدات جدید، مسئولیت های جدید و لباس های جدید عادت کرد. هنگامی که سالگرد خورشید تابستان نزدیک است، گرگ و میش اکنون تمام مسئولیت ها را بر عهده می گیرد و باید به طور موقت دوستان خود را در پونی ویل از خود دور کند تا در کانترلوت بمانند.


خلاصه انگلیسی

Contents of My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4: From first day when Twilight Sparkle entered her lifetime as a princess, she began to gradually habituate with new obligations, new responsibilities and new outfits. When Summer Sun anniversary is about to come, Twilight now undertakes all the responsibilities and must temporarily alienate her friends at Ponyville to stay at Canterlot.


این سریال با نام تجاری My Little Pony Friendship Is Magic - Season 4 محصول کشور International است.به کارگردانی Lauren Faust و بازیگرانی چون Ashleigh Ball,Tara Strong,Tabitha St. Germain در ژانر انیمیشن,موزیکال,خانوادگی,ماجراجویی در سال 2014 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Crossover - Season 1

5.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن دوقلوهای اعجوبه بسکتبال، فیلتی (معروف به جاش) و جی بی که یاد میگیرند با وجود اینکه چیزهای زیادی دارند که آنها را به هم پیوند میدهد، همه چیز در مورد کشف چیزی است که ما را منحصر به فرد میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Up Here - Season 1

6.4   - IMDB

در سال 1999 در شهر نیویورک اتفاق می افتد، لیندسی و میگل عاشق هم می شوند و متوجه می شوند که بزرگترین مانع برای یافتن خوشبختی در کنار هم ممکن است فقط خودشان باشند – و خاطرات، وسواس ها، ترس ها و تخیلاتی که در سرشان زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال True Lies - Season 1

5.2   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر که از کشف این موضوع که شوهر بی مزه و مشاور کامپیوتری او یک جاسوس بین المللی ماهر است، شوکه شده است و زمانی که برای نجات دنیا در کنار او استخدام می شود، وارد یک زندگی پر خطر و ماجرایی می شود.