لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 47 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Run the Burbs - Season 2

5.9   - IMDB

Run the Burbs Season 2 با فامها به بهترین شکل زندگیشان ادامه میدهند، رویاهایشان را دنبال میکنند و از خانواده و همسایههایشان حمایت میکنند، دوباره با فامها شیرجه میروند.

زیر‌نویس فارسی سریال South Park - Season 26

8.7   - IMDB

کارتمن به دوستی که بین کایل و تالکین ایجاد شده حسادت میکند و تصمیم میگیرد برای آن کاری انجام دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Hello Tomorrow! - Season 1

6.3   - IMDB

در دنیایی آیندهنگر، فروشنده کاریزماتیک، جک بیلینگز، تیمی از همکاران فروش را رهبری میکند که مصمم هستند زندگی مشتریان خود را از طریق اشتراکگذاری زمانی در ماه احیا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Liaison - Season 1

6.5   - IMDB

دو مامور - و عاشقان سابق - باید برای مبارزه با حملات سایبری بینالمللی که بریتانیا را تهدید میکنند، همکاری کنند و در عین حال با اسرار پنهان رابطه مخرب خود نیز مقابله کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Beyond Paradise - Season 1

7.4   - IMDB

پس از ترک بهشت ​​و جستجوی یک زندگی آرام تر، همفری به عنوان بازرس کارآگاه در زادگاه نامزدش مارتا مشغول به کار شده است. اما با نرخ بالای جرم و جنایت، شاید همه چیز بلندتر از حد انتظار باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Grace - Season 3

7.4   - IMDB

از آنجایی که پلیس شرقی با ACC Alison Vosper خداحافظی کرد، اعلام جایگزینی او برای گریس خبری خوشایند نیست. روی که از مشاهده اخیر سندی متزلزل شده است، سعی می کند به حقیقت نزدیک تر شود و در حالی که سعی می کند با کلیو پیش برود، زیرا او درگیر سه تحقیق شوم می شود. یک مجرم سریالی وحشتناک از گذشته گریس، یک تصادف جاده ای که شبکه ای از انتقام و یک تلاش تکان دهنده به قتل را در صحنه موسیقی برایتون به راه می اندازد، همه مهارت گریس را در برخورد گذشته و حال برای روی آزمایش می کند و او را مجبور می کند با خاطرات قدیمی روبرو شود و از آن درس بگیرد. اشتباهات قبلی

زیر‌نویس فارسی سریال Not Dead Yet - Season 1

7   - IMDB

نل استیونز یک فاجعه شکست خورده و تازه مجرد است که خود را توصیف کرده است. او تلاش می کند تا زندگی و حرفه ای را که حدود 10 سال پیش پشت سر گذاشت، از سر بگیرد. وقتی که نوشتن آگهی ترحیم تنها شغلی است که می تواند پیدا کند، نل شروع به دریافت توصیه های زندگی از یک منبع بعید (و مرده) می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Crossover - Season 1

5.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن دوقلوهای اعجوبه بسکتبال، فیلتی (معروف به جاش) و جی بی که یاد میگیرند با وجود اینکه چیزهای زیادی دارند که آنها را به هم پیوند میدهد، همه چیز در مورد کشف چیزی است که ما را منحصر به فرد میکند.