زیرنویس سریال Me - Season 1 (2024)

نام فارسی سریال : من - فصل 1 (2024)

5.5
  • ژانر :   ماجراجویی
  • کارگردان :   Barry Levy
  • سال انتشار :   2024
  • محصول کشور :   United States
  • بازیگران :   Lucian-River Chauhan-  Abigail Pniowsky-  Jonathan Bergman

خلاصه فارسی

مدرسه جدید. خانواده جدید ابرقدرت جدید این یک فصل تغییر برای بن واسانی 12 ساله است که متوجه می شود می تواند به هر کسی که ملاقات می کند تبدیل شود. به عنوان یک تغییر شکل، بن باید بفهمد که کیست و می خواهد چه کسی باشد.


خلاصه انگلیسی

New school. New family. New superpower. It's a season of change for 12-year-old Ben Vasani when he discovers that he can transform into anyone he meets. As a shapeshifter, Ben must figure out who he is and who he wants to be.


این سریال با نام تجاری Me - Season 1 محصول کشور United States است.به کارگردانی Barry Levy و بازیگرانی چون Lucian-River Chauhan,Abigail Pniowsky,Jonathan Bergman در ژانر ماجراجویی در سال 2024 ساخته شده است. که در سایت نیو ساب تایتل ارائه شده است.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

اطلاعات بازیگران

سریال مرتبط

سریال مرتبط را از این قسمت پیدا کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Avatar: The Last Airbender - Season 1

9.3   - IMDB

در دنیای جنگ زده از قدرت های عنصری، پسر جوانی دوباره بیدار می شود تا یک تلاش عرفانی خطرناک را انجام دهد تا سرنوشت خود را به عنوان آواتار محقق کند و صلح را به جهان بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Acolyte - Season 1

4.1   - IMDB

تحقیق در مورد یک جنایت تکان دهنده، یک استاد محترم جدی را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته خود قرار می دهد. همانطور که سرنخ‌های بیشتری پیدا می‌شوند، آنها در مسیری تاریک حرکت می‌کنند که در آن نیروهای شوم نشان می‌دهند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست…

زیر‌نویس فارسی سریال Renegade Nell - Season 1

7.4   - IMDB

یک زن جوان تیز هوش و شجاع که به جرم قتل متهم می شود، به طور غیرمنتظره ای به بدنام ترین قانون شکن در قرن هجدهم انگلستان تبدیل می شود. وقتی روح جادویی به نام بیلی ظاهر می شود، نل متوجه می شود که سرنوشت او بزرگتر از آن چیزی است که او تصور می کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Shogun - Season 1

8.6   - IMDB

هنگامی که یک کشتی مرموز اروپایی در یک دهکده ماهیگیری در همان نزدیکی فرو رفته است، لرد یوشی توراناگا رازهایی را کشف می کند که می تواند مقیاس قدرت را بر هم بزند و دشمنانش را ویران کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Spiderwick Chronicles - Season 1

5.3   - IMDB

خانواده گریس را در حین نقل مکان از بروکلین، نیویورک به خانه اجدادی خود در هنسون، میشیگان، املاک اسپایدرویک دنبال می کند.