لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 48 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال BEEF - Season 1

8   - IMDB

یک حادثه خشم جاده ای بین دو غریبه - یک پیمانکار شکست خورده و یک کارآفرین ناکام - جرقه خصومتی را آغاز می کند که تاریک ترین انگیزه های آنها را آشکار می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Tiny Beautiful Things - Season 1

7.1   - IMDB

زنی را دنبال می کند که با اکراه تبدیل به قند عزیز می شود. یک مقاله نویس ناشناس و مورد احترام، حتی زمانی که زندگی خودش در حال از هم پاشیدن است.

زیر‌نویس فارسی سریال Transatlantic - Season 1

6.6   - IMDB

یک روزنامه‌نگار آمریکایی که 13 ماه را در سال‌های 1940 تا 1941 در فرانسه گذراند، توانست برای بیش از 2000 پناهجو راه امنی را به ایالات متحده ترتیب دهد. که در خطر از دست دادن جان خود بودند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dreamland - Season 1

6.3   - IMDB

در شهر مارگیت، خواهر بزرگ تریش باردار است و در انتظار یک دختر است. خواهرانش کلر و لیلا با مادرشان دور او جمع می شوند. اما خواهر دیگر مل با بازگشت غیرمنتظره ای تمام خانواده را تهدید می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Extraordinary - Season 1

7.7   - IMDB

در دنیایی که همه در تولد 18 سالگی قدرت پیدا میکنند، جن این کار را نکرد. او 25 ساله می شود و هنوز منتظر است تا مال خود را بگیرد. جن در دنیایی بزرگ و گیج کننده و مسلح به چیزی جز کمی امید و ناامیدی زیاد، سفر خود را برای یافتن ابرقدرت خود آغاز می کند. اما با انجام این کار، او ممکن است لذت خوب بودن را دریابد.

زیر‌نویس فارسی سریال Everyone Else Burns - Season 1

6.7   - IMDB

با لوئیزها آشنا شوید: خانواده معمولی و روزمره شما در منچستر که به یک طبقه فوق مذهبی تعلق دارند. اوه، و آنها فکر می کنند که جهان در 10 سال آینده به پایان می رسد.

زیر‌نویس فارسی سریال Lockwood & Co - Season 1

7.4   - IMDB

در دنیایی که توسط ارواح گرفتار شده است، سه نوجوان به عنوان محققین ماوراء الطبیعه گرد هم می آیند و برای کشف یک توطئه شیطانی به خطر می اندازند.

زیر‌نویس فارسی سریال Wong & Winchester - Season 1

6   - IMDB

ماریسا وونگ، پلیس سابقی که نگاه خصوصی خود را به خود جلب کرده بود، در نهایت مجبور میشود با سارا وینچستر، زن جوان بیتجربهای که تازه از دانشگاه فارغالتحصیل شده، کار کند.