لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 46 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Swarm - Season 1

7.1   - IMDB

وسواس یک زن جوان نسبت به یک ستاره پاپ، چرخشی تاریک به خود می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Class of '07 - Season 1

7.3   - IMDB

هنگامی که یک موج جزر و مدی آخرالزمانی در طول ملاقات ده ساله یک دبیرستان تمام دخترانه رخ می دهد، گروهی از زنان باید راهی برای زنده ماندن در قله جزیره پردیس دبیرستان خود پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Your Honor - Season 2

7.6   - IMDB

پس از یک تصادف وحشتناک، مایکل دسیاتو غمگین، فراتر از امید است. پس از فرار از صحنه، یوجین توسط خیرین بعید از جمله شهردار جدید چارلی فیگارو، بیگ مو و پلیس کمک می کند. جیمی باکستر به دنبال گسترش امپراتوری جنایتکار خود است، در حالی که جینا باکستر خشم خود را بر سر پسر مرده اش هدایت می کند. ورود به شهر دستیار دادستان ایالات متحده، اولیویا دلمونت، زندگی مایکل را به گونه ای که او نمی تواند تصورش را بکند، خراب می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال DAM - Season 2

5.6   - IMDB

فصل دوم سه ماه پس از جشنواره بهار میگذرد. به نظر می رسد که قربانی آیینی این فرقه مؤثر بوده است: باران آمده و زمین را دگرگون کرده است. یولا از زمان بازگشتش برای تشییع جنازه پدرش هیچ چیز را به یاد نمی آورد. آیا او میتواند قطعات گمشده را با کشف الماس، کشف یک گور دسته جمعی و ظاهر شدن یک هیولا در سد کنار هم قرار دهد؟

زیر‌نویس فارسی سریال Mayor of Kingstown - Season 2

8.2   - IMDB

مبارزه برای قدرت سخت تر از همیشه می شود زیرا مک لوسکی ها برای حفظ نظم در همه طرف دروازه تلاش می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Up Here - Season 1

6.4   - IMDB

در سال 1999 در شهر نیویورک اتفاق می افتد، لیندسی و میگل عاشق هم می شوند و متوجه می شوند که بزرگترین مانع برای یافتن خوشبختی در کنار هم ممکن است فقط خودشان باشند – و خاطرات، وسواس ها، ترس ها و تخیلاتی که در سرشان زندگی می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Godfather of Harlem - Season 3

8.1   - IMDB

فصل سوم متوجه می شود که باپی جانسون به مبارزه برای کنترل هارلم، با دیگر متقاضیان تاج و تخت، یعنی مافیای کوبا از هارلم اسپانیایی همسایه ادامه می دهد. مقابله با اوباش کوبایی، بامپی، عزیزانش و جامعهاش را در تیررس نه تنها ایتالیاییهای رقیب، بلکه قاتلان لاتین بیرحم و در نهایت، سیا قرار میدهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Wars: The Bad Batch - Season 2

7.8   - IMDB

ماه ها از رویدادهای Kamino می گذرد و Bad Batch به سفر خود در امپراتوری پس از سقوط جمهوری ادامه می دهند. آنها با دوستان و دشمنان، چه جدید و چه آشنا، مسیر خود را طی میکنند، زیرا در انواع مأموریتهای مزدور هیجانانگیز که آنها را به مکانهای جدید غیرمنتظره و خطرناک میبرد، میروند.