لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 45 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasy Island - Season 2

6.6   - IMDB

بهترین دوستان قدیمی، تارا و جسیکا، میخواهند در 30مین جلسه دبیرستان خود حکومت کنند، اما وقتی همه مجبور میشوند حقیقت را بگویند، نقشههایشان بهطرف میرود. اندی می خواهد بداند که آیا گربه اش بوبو او را به همان اندازه که او دوست دارد دوست دارد یا خیر. رورک یک عاشقانه مخفیانه را انجام می دهد، زیرا روبی و جینا زمان بیشتری را با هم می گذرانند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last of Us - Season 1

8.7   - IMDB

بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن. جوئل، یک بازمانده سرسخت، استخدام می شود تا الی، یک دختر 14 ساله را از یک منطقه ظالمانه قرنطینه خارج کند. کاری که به عنوان یک کار کوچک شروع می شود به زودی به یک سفر بی رحمانه و دلخراش تبدیل می شود، زیرا هر دو باید ایالات متحده را طی کنند و برای بقا به یکدیگر وابسته باشند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Watchful Eye - Season 1

6.3   - IMDB

النا سانتوس، یک زن جوان با گذشته پیچیده، راه خود را برای کار به عنوان پرستار بچه برای یک خانواده مرفه در منهتن مانور می دهد. او به سرعت متوجه می شود که همه افراد در ساختمان مرموز اسرار مرگبار و انگیزه های پنهانی دارند. اما چیزی که آنها نمی دانند این است که النا اسرار تکان دهنده ای برای خودش دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Truth Be Told - Season 3

7.1   - IMDB

در فصل سوم، پاپی، که از عدم توجه رسانه ها به چند دختر جوان سیاه پوست ناامید شده است، با یک مدیر نامتعارف همکاری می کند تا نام قربانیان را در معرض دید عموم نگه دارد و در حالی که تعقیب می کند، به یک حلقه قاچاق مشکوک منجر می شود که ممکن است آنها را به دام انداخته باشد. .

زیر‌نویس فارسی سریال Shrinking - Season 1

8   - IMDB

جیمی در حالی که پدر، دوست و درمانگر است، برای غم از دست دادن همسرش تلاش می کند. او تصمیم می گیرد رویکرد جدیدی را با هرکسی که در مسیرش قرار دارد امتحان کند: صداقت بدون فیلتر و بی رحمانه. آیا او می تواند با کمک به دیگران به خودش کمک کند؟ آیا او را به نور برمی گرداند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Servant - Season 4

7.4   - IMDB

فصل چهارم فصل پایانی داستان ترنر را به یک نتیجه حماسی و احساسی می رساند. جنگ لیان با کلیسای قدیسان کوچک شدت می گیرد و خیابان اسپروس، شهر فیلادلفیا و فراتر از آن را تهدید می کند. در همین حال، خانواده متلاشی شده ترنر نه تنها باید با تهدید فزاینده لین، بلکه با واقعیت قطعی که دوروتی در حال بیدار شدن است مقابله کنند. در حالی که سنگ قهوه ای خانواده ترنر همچنان در حال فروپاشی است، در نهایت به سوالات پاسخ داده می شود: لیان گریسون کیست و کودک خانه آنها کیست؟

زیر‌نویس فارسی سریال Carnival Row - Season 2

7.7   - IMDB

عشق. آدم کشی. توطئه انقلاب. هنگامی که قتل های مرموز باعث شعله ور شدن تنش ها بین فائولک ها و سرکوبگران انسانی آنها می شود، هر یک از ساکنان کارناوال رو باید انتخاب کنند که چه کسی هستند و چگونه عمل کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Elvis - Season 1

6.8   - IMDB

در این انیمیشن کمدی بزرگسالان، الویس هنگامی که به یک برنامه مخفی جاسوسی ملحق می شود تا از نابود کردن جهان توسط تبهکاران جلوگیری کند، لباس سرهمی خود را با یک جت پک عوض می کند.