لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 33 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Strange New Worlds - Season 2

8.3   - IMDB

در فصل دوم، خدمه U.S.S. اینترپرایز، تحت فرمان کاپیتان کریستوفر پایک، با خطرات فزایندهای خطرناک روبرو میشود، مناطق ناشناخته را کاوش میکند و با زندگی و تمدنهای جدیدی روبرو میشود. خدمه همچنین سفرهای شخصی را آغاز خواهند کرد که به آزمایش عزم آنها و بازتعریف سرنوشت خود ادامه خواهند داد. در مواجهه با دوستان و دشمنان جدید و آشنا، ماجراهای آنها به شیوههای شگفتانگیزی رخ میدهد که قبلاً دیده نشده بود.

زیر‌نویس فارسی سریال Outlander - Season 7

8.4   - IMDB

در فصل هفتم، جیمی، کلر و خانوادهشان گرفتار دردهای شدید تولد یک ملت در حال ظهور میشوند، زیرا ارتشها به سمت جنگ میروند و مؤسسات بریتانیایی در برابر شورش مسلحانه فرو میریزند. برای محافظت از آنچه ساخته اند، فریزرها باید خطرات جنگ انقلابی را بررسی کنند و یاد بگیرند که گاهی برای دفاع از چیزی که دوست دارید، باید آن را پشت سر بگذارید. در حالی که درگیری آنها را از کارولینای شمالی بیرون میکشد و به قلب این مبارزه برای استقلال میکشد، جیمی، کلر، برایانا و راجر با تصمیمهای غیرممکنی روبرو میشوند که میتوانند خانوادهشان را از هم بپاشند.

زیر‌نویس فارسی سریال Domina - Season 2

7.2   - IMDB

در فصل اول، لیویا دروسیلا، دختر طلایی خانواده سرشناس کلودی، پس از 10 سال تبعید به رم بازگشت و مصمم بود هر آنچه از او ربوده شده بود را پس بگیرد. اکنون، در بالای یک امپراتوری متزلزل و یک سلسله ناکارآمد، او باید برای حفظ ازدواج خود با گایوس بجنگد و راهی بیابد تا یکی از پسرانش را بر تخت سلطنت بنشاند، زیرا رقبای جدید و قدیمی به دنبال موقعیت در دنیایی هستند که شناخت آن غیرممکن است. به چه کسی اعتماد کنیم

زیر‌نویس فارسی سریال Warrior - Season 3

8.4   - IMDB

در پی شورش های نژادی که محله چینی ها را در فصل دوم بهم ریخت، مای لینگ از ارتباطات دولتی خود برای تحکیم قدرت استفاده می کند، در حالی که آه سام و هاپ وی باید راه های جدیدی برای زنده ماندن پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dark Winds - Season 2

7.7   - IMDB

در فصل دوم، ستوان جو لیفرن و جیم چی خود را در صحرای مرتفع کشور ناواهو میبینند و در حال تعقیب قاتلی هستند که برای محافظت از رازی که زخمهای کهنه را میشکند و قوانین اخلاقی و حرفهای لیفرن را به چالش میکشد، چشمانش را متوجه آنها کرده است. با کمک گروهبان مانوئیتو و گوردو سنا، کلانتر شهرستان والنسیا، لیفرن و چی باید قاتل بالقوه خود را خنثی کنند و تعادل را نه تنها به زندگی خود، بلکه به رزروی که به آنها بستگی دارد، بازگردانند.

زیر‌نویس فارسی سریال My Dad the Bounty Hunter - Season 2

7.3   - IMDB

زمانی که تری به طور مرموزی ناپدید میشود، شکارچی شکار میشود و همسر، بچههایش و بلابی را رها میکند تا او را در سراسر جهان جستجو کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Praise Petey - Season 1

6   - IMDB

پیتی یک دختر "آن" شهر نیویورک است که همه چیز را دارد تا زمانی که زندگی اش در اطرافش خراب می شود. با بخت و اقبال، یک هدیه مرموز از پدرش به او روح تازه ای می دهد: او قصد دارد به مدرن کردن فرقه شهر کوچک خود "متمایل شود".

زیر‌نویس فارسی سریال Riverdale - Season 7

6.5   - IMDB

با انتخاب جایی که فصل 6 به پایان رسید، فصل 7 جاگد جونز را در دهه 1950 به دام افتاده می یابد. او نه می داند چگونه به آنجا رسیده است و نه چگونه به زمان حال برگردد. دوستان او کمکی نمی کنند، زیرا آنها زندگی به ظاهر معتبری دارند، شبیه به همتایان کلاسیک Archie Comics، غافل از اینکه آنها هرگز جایی جز دهه 1950 بوده اند. آیا Jughead و باند قادر به بازگشت به زمان حال هستند؟ یا اینکه شخصیت های ما برای همیشه در دام دهه 1950 می مانند؟ و اگر چنین است ... آیا این چیز بدی است؟