لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 32 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Witcher - Season 3

8   - IMDB

سرنوشت آنها را گرد هم آورد. نیروهای خطرناک سعی می کنند آنها را از هم جدا کنند. گرالت و ینفر برای ایمن نگه داشتن سیری در حالی که جنگ در قاره شروع می شود می جنگند.

زیر‌نویس فارسی سریال Good Omens - Season 2

8   - IMDB

فرشته ای برهنه در خانه می آید تا کتابفروشی فرشته آزیرافال را انکار کند، بدون اینکه به یاد بیاورد که او کیست یا چگونه به آنجا رسیده است، و زندگی آزیرافال و کراولی دیو بازنشسته بسیار پیچیده می شود. بهشت و جهنم هر دو از یافتن فراری ناامید هستند. همانطور که کراولی و آزیرافال تلاش می کنند تا یک عاشقانه انسانی را اصلاح کنند، همه چیز برای آنها در گذشته و حال به طور فزاینده ای ناامن می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال This Fool - Season 2

7.7   - IMDB

بعد از اینکه شغل و زندگی عاشقانه جولیو در پایان فصل گذشته منفجر شد، هم اتاقی های جدید جولیو و لوئیس با کمک وزیر پین، سرآشپز پرسی و دیگر هاگرهای سابق شروع به یافتن مشاغل و روابط عاشقانه جدید می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Joe Pickett - Season 2

7.7   - IMDB

در فصل دوم، جو شکارچی را کشف می کند که در کوهستان به قتل رسیده است و متوجه می شود که او تنها یکی از یک سری قتل های وحشتناک است. برای حل این پرونده و دستگیری قاتل، جو باید با یک فعال ضد شکار رادیکال، مجموعهای بدجنس از دوقلوهایی که خارج از شبکه زندگی میکنند و گذشته شکنجه شدهاش زندگی میکنند، حرکت کند. جو و همسرش مریبث متوجه می شوند که مردان مقتول آنقدرها هم که به نظر می رسید بی گناه نبودند. اما وقتی بیش از حد عمیق حفاری می کنند، مجبور می شوند فرار کنند و برای جان خود بجنگند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Righteous Gemstones - Season 3

8.1   - IMDB

وقتی بچه های جواهر لوس بالاخره به آرزوی خود برای به دست گرفتن کنترل کلیسا میرسند، متوجه میشوند که رهبری سختتر از آن چیزی است که تصور میکردند و سبک زندگی اسرافآمیز آنها بهای سنگینی دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Cruel Summer - Season 2

7.4   - IMDB

فصل دوم در شهری ساحلی در شمال غربی اقیانوس آرام اتفاق میافتد، فصل دوم ظهور و سقوط یک دوستی شدید نوجوانان را دنبال میکند. با نزدیک شدن به داستان از سه خط زمانی مختلف پیرامون Y2K، فصل پیچ و خم می شود و دوستی اولیه بین مگان، ایزابلا و بهترین دوست مگان، لوک، مثلث عشقی که شکوفا شد، و رمز و رازی که روی همه زندگی آنها در آینده تأثیر می گذارد، می گذرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lincoln Lawyer - Season 2

7.7   - IMDB

میکی با تقاضای زیاد شرکتش و تیم شلوغ تر از همیشه، با یک علاقه احتمالی عشقی جدید روبرو می شود و پرونده پرمخاطب دیگری را بر عهده می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال High School Musical: The Musical: The Series - Season 4

7.1   - IMDB

پس از یک تابستان حماسی در کمپ دریاچه کمپ، گربههای وحشی به ایست بالا باز میگردند، جایی که آنها یک تولید صحنهای از «High School Musical 3: Senior Year» را آماده میکنند. با این حال، زمانی که مدیر گوتیرز اعلام میکند که دیزنی تصمیم به ساخت طولانیمدت گرفته است، برنامهها مختل میشوند. منتظر فیلم «High School Musical 4: The Reunion» در محل دبیرستان مورد علاقه خود بودند.