لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 31 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Reservation Dogs - Season 3

8.3   - IMDB

در فصل سوم، Rez Dogs خود را در کالی سرگردان میبینند و باید راه بازگشت به خانه را پیدا کنند. بعد از بازگشت به اوکرن، الورا ایده کالج را در نظر میگیرد، بیر با نظریهپرداز توطئهای به نام ماکسیموس مواجه میشود، ویلی جک سرمایهگذاری بیشتری برای درمان جامعه و پنیر خود میکند، خوب، او هنوز با مادربزرگش که مادربزرگش نیست زندگی میکند. در این میان، عمه ها، عموها و بزرگترها به کشف گذشته خود می پردازند و سعی در التیام زخم های کهنه دارند.

زیر‌نویس فارسی سریال Castlevania: Nocturne - Season 1

7.4   - IMDB

ریشتر بلمونت با ماریا و گروهی بعید از شخصیتهایی که بیرونی سختگیرانهشان پیشینههای غمانگیز مختلف آنها را مخدوش میکند، به نیروهایش میپیوندد. آنها با به خدمت گرفتن قدرت تغییر شکل حیرت آور خود، به دنبال جلوگیری از سلطنت به ظاهر قریب الوقوع مسیحای خون آشام هستند. آخرین نبرد آنها برای نجات بشریت مملو از سؤالات وجودی می شود زیرا هر شکارچی خون آشام مجبور می شود با گذشته آسیب زا (و عمیقاً انسانی) خود روبرو شود. و از آنجایی که خونآشامها تهدید میکنند که جهان را در تاریکی ابدی ترک خواهند کرد، زمانی برای فراغت وجود ندارد - و درامهای تاریک زیادی به نمایش گذاشته میشود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Worst Evil - Season 1

8.3   - IMDB

کارآگاه روستایی جون مو به صورت مخفی در اتحادیه در حال ظهور گانگنام می رود، بدون اینکه از روابط پیچیده بین همسرش و رئیس باند آگاه باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال Only Murders in the Building - Season 3

8.1   - IMDB

فصل سوم چارلز، الیور و میبل را در حال تحقیق در مورد یک قتل در پشت صحنه نمایش برادوی مییابد. بن گلنروی ستاره اکشن هالیوودی است که اولین حضورش در برادوی با مرگ نابهنگامش کوتاه می شود. سه نفر ما با کمک همبازی اش، لورتا دورکین، سخت ترین پرونده خود را آغاز می کنند، در حالی که کارگردان الیور به شدت تلاش می کند تا نمایش خود را دوباره جمع کند. پرده بالا!

زیر‌نویس فارسی سریال The Wheel of Time - Season 2

7.2   - IMDB

اگرچه رند فکر میکرد که تاریکی را نابود کرده است، شر از جهان ناپدید نشده است. تهدیدهای جدید و بسیار قدیمی به دنبال دوستان جوان دو رودخانه هستند که اکنون در سراسر جهان پراکنده شده اند. زنی که آنها را پیدا کرده و هدایت کرده است، اکنون قادر به کمک نیست، و بنابراین آنها باید منابع دیگری برای قدرت پیدا کنند. در یکدیگر، یا خودشان. در نور… یا تاریکی.

زیر‌نویس فارسی سریال It's Always Sunny in Philadelphia - Season 16

8.8   - IMDB

در فصل شانزدهم، این یک چالش برای رونالد مک دونالد، چارلی کلی، دنیس رینولدز، دی رینولدز و فرانک رینولدز است که در تلاش برای زنده ماندن در سال 2023، آرزوی گذشته را دارند. تنها امسال، مک با آلرژی ها و طولانی مدت مبارزه می کند. قرار ملاقات از راه دور، چارلی خواهران فراموش شده خود را می پذیرد، دی برای کنترل اجاره و ورزش زنان مبارزه می کند، فرانک برای تفنگ خود کشتی می گیرد، و دنیس برای بهبود سلامت روان خود تلاش می کند. در پایان روز، آنها با 16 سال چمدان در سال 2023 به عنوان چند چهره از گذشته خود در پشت سر خود حرکت می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Dragon Prince - Season 5

8.3   - IMDB

در حالی که ازران منتظر تماشاگران با آرچدراگون اقیانوس است، رایلا در جستجوی پاسخ هایی در مورد والدینش است و کالوم در تحقیقات خود به یک مانع برخورد می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Sixth Commandment - Season 1

7.7   - IMDB

درام با الهام از یکی از پیچیده ترین پرونده های جنایی در حافظه اخیر.