لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 34 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Nancy Drew - Season 4

6.7   - IMDB

فصل چهارم زمانی آغاز می شود که نانسی تحقیقات جدیدی را برای یافتن گروهی از اجساد گم شده از گورستان خلیج هورسشو که کنده شده و دزدیده شده اند- یا احتمالاً بلند شده اند- آغاز می کند. در حالی که نانسی به این پرونده شبحآلود کشیده میشود، مجموعهای از جنایات ماوراء الطبیعه غیرقابل توضیح، خدمه درو را به این باور میرساند که گناهان واقعی گذشته شهر به زندگی زندهها بازگشته است.

زیر‌نویس فارسی سریال Black Mirror - Season 6

8.7   - IMDB

داستانهای پیچیدهای که دورهها و وحشتها را در بر میگیرند، شگفتیهای بیشماری را در غیرقابلپیشبینیترین فصل این مجموعه گلچین بازیساز ارائه میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال North Shore - Season 1

6.7   - IMDB

North Shore برخورد فرهنگ ها را دنبال می کند، زمانی که کارآگاهان بریتانیایی و استرالیایی برای حل یک معمای قتل پیچیده و کشف یک توطئه با عواقب سیاسی بین المللی تیم می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال City on Fire - Season 1

6.4   - IMDB

یک دانشجو در پارک مرکزی در 4 ژوئیه 2003 مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. این تحقیقات مجموعه ای از آتش سوزی های مرموز در سطح شهر، صحنه موسیقی مرکز شهر و یک خانواده املاک و مستغلات ثروتمند در بالای شهر را به هم مرتبط می کند که تحت فشار رازهای بسیاری که نگه می دارند، به هم می ریزند.

زیر‌نویس فارسی سریال Spy/Master - Season 1

7.5   - IMDB

در طول اوج جنگ سرد، ویکتور گودئانو، دست راست و نزدیکترین مشاور دیکتاتور رومانی، نیکولای چائوشسکو، و مامور مخفی KGB، باید قبل از اینکه پوشش او منفجر شود، از رومانی و چائوشسکو فرار کند. گودئانو با کمک یک مامور مخفی استاسی و یک مامور جدید سیا، باید از کا گ ب و بدجنس های کشورش فرار کند و کاملاً آگاه باشد که فرار او خانواده اش را به خانه در معرض خطر مرگبار قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Class of '09 - Season 1

6.6   - IMDB

در سه مقطع زمانی متمایز، گروهی از ماموران FBI را دنبال کنید که با تغییرات عظیمی دست و پنجه نرم می کنند زیرا سیستم عدالت کیفری ایالات متحده توسط هوش مصنوعی تغییر می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال High Desert - Season 1

6.2   - IMDB

پگی نیومن، زنی با گذشته شطرنجی، پس از مرگ مادر محبوبش که با او در شهر کوچک صحرایی یوکا ولی، کالیفرنیا زندگی می کرد، تصمیم می گیرد زندگی را تغییر دهد تا یک محقق خصوصی شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Clearing - Season 1

6.3   - IMDB

زنی مجبور میشود با کابوسهای گذشتهاش مقابله کند تا جلوی یک فرقه مخفی را بگیرد که قصد جمعآوری بچهها برای تحقق نقشه اصلی خود را دارد.