لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 29 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Culprits - Season 1

6.8   - IMDB

سریالی تاریک خنده دار و هوشمندانه درباره عواقب یک سرقت. خدمه راه خود را رفته اند، اما یکی یکی یکی دنبال آنها می آید.

زیر‌نویس فارسی سریال Cobra - Season 3

8.5   - IMDB

رابرت ساترلند، نخست وزیر، هنگامی که یک تظاهرات زیست محیطی با عواقب سنگینی روبرو می شود، در هرج و مرج فرو می رود، درست زمانی که محبوبیت او در پرتو لایحه جنجالی اعتراض پلیس در حال کاهش است. با شروع تحقیقات، نخست وزیر مجبور می شود این احتمال را که خطرناک ترین شورش از درون سرچشمه گرفته است، در نظر بگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Loki - Season 2

8.2   - IMDB

در عواقب فصل 1، لوکی خود را در نبردی برای روح Time Variance Authority می بیند. همراه با Mobius، Hunter B-15 و تیمی از شخصیتهای جدید و در حال بازگشت، لوکی در جستجوی سیلوی، Judge Renslayer، Miss Minutes و حقیقت معنای داشتن اراده آزاد و شکوهمند، در یک چندجهانی در حال گسترش و خطرناکتر حرکت میکند. هدف

زیر‌نویس فارسی سریال Upload - Season 3

7.8   - IMDB

در فصل سوم، ما دوباره با نورا و تازه دانلود ناتان در حالی که در حال مسابقه دادن برای توقف توطئه مرموز است که زندگی میلیون ها نفر را تهدید می کند، رابطه خود را دانلود کرده ایم.

زیر‌نویس فارسی سریال Bosch: Legacy - Season 2

8.5   - IMDB

بوش و چندلر با هم کار می کنند تا به دنبال قاتلی بگردند که ابتدا آنها را پیدا کند. در نتیجه ربوده شدن توسط یک مهاجم نقابدار، حرفه مجری قانون مدی بوش در تعادل است. در حالی که آنها به دنبال مدی هستند، FBI قتل کارل راجرز را مورد بررسی قرار می دهد و بوش و چندلر را در مظان اتهام قرار می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال What We Do in the Shadows - Season 5

8.6   - IMDB

ناندور احساس می کند که گیلرمو دوست آشنا (و گاهی اوقات) خود را از دست می دهد زیرا به نظر می رسد زمان بیشتری را با لازلو می گذراند، که مهارت های او به عنوان یک دانشمند نجیب زاده در آزمایش قرار می گیرد زیرا او سعی می کند معمای تغییرات عجیب و بسیار مخفیانه گیلرمو را حل کند. از طریق می گذرد. ناجا که از اثرات یک هگز ماوراء الطبیعه که قبلاً تشخیص داده نشده بود رنج می برد، با خانواده خود - یا حداقل یک خانواده - از سرزمین قدیمی ارتباط برقرار می کند. تا بفهمد که او به عنوان یک تازه وارد نسبتاً در این گروه فشرده که قرن ها یکدیگر را می شناسند، در کجا قرار می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Mask Girl - Season 1

7.3   - IMDB

یک کارمند اداری که در مورد ظاهر خود ناامن است، شب ها به یک شخصیت اینترنتی نقاب دار تبدیل می شود - تا زمانی که زنجیره ای از حوادث ناگوار زندگی او را فرا می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Special Ops: Lioness - Season 1

7.7   - IMDB

کروز مانوئلوس، یک تفنگدار جوان خشن اما پرشور، برای پیوستن به تیم نامزدی شیرهای سیا برای کمک به سرنگونی یک سازمان تروریستی از درون استخدام میشود. جو، رئیس ایستگاه برنامه شیر، وظیفه آموزش، مدیریت و رهبری عوامل مخفی زن خود را دارد.