لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 27 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Lupin - Season 2

7.5   - IMDB

اکنون در مخفی شدن، آسان باید یاد بگیرد که دور از همسر و پسرش زندگی کند. با رنجی که به خاطر او متحمل میشوند، آسان دیگر نمیتواند تحمل کند و تصمیم میگیرد به پاریس بازگردد تا یک پیشنهاد دیوانهکننده به آنها بدهد: فرانسه را ترک کنند و زندگی جدیدی را در جای دیگری شروع کنند. اما ارواح گذشته هرگز دور نیستند و یک بازگشت غیرمنتظره نقشه های او را زیر و رو می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Archer - Season 14

8.6   - IMDB

در فصل 14، آرچر و آژانس راه خود را با لانا در راس آن پیدا می کنند. هدف او این است که پول درآورد و در عین حال دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند، اما او به سرعت متوجه میشود که اداره یک آژانس جاسوسی آنقدرها هم سخت نیست.

زیر‌نویس فارسی سریال Ripe Town - Season 1

8   - IMDB

در سی و هفتمین سال از دوره وان لی از سلسله مینگ، قتل های پی در پی در مقر شهرستان جیانگ نان رخ داد. هویت کشته شدگان متفاوت و بی ارتباط با یکدیگر بود. اجساد در حالت های عجیب و غریب چیده شده بودند و در صحنه هر مورد جمله ای باقی مانده بود. Xiaohu Kuaiqu Sanren به عنوان شاگرد اولین قربانی، با دوستان خود برای شروع تحقیقات همکاری کرد. با تعمیق تحقیق، سه دین و نه نهر، کشاورزان محلی، کارگران و بازرگانان هر رنگ یکی پس از دیگری ظاهر شدند. در میان مه، یک مورد قدیمی مربوط به ده سال پیش ظاهر شد. قاتل کی خواهد بود و برای چه هدفی؟

زیر‌نویس فارسی سریال American Horror Story - Season 12

8   - IMDB

پس از چندین تلاش ناموفق برای IVF، بازیگر آنا ویکتوریا آلکوت چیزی جز تشکیل خانواده نمیخواهد. همانطور که سر و صدای فیلم اخیر او افزایش می یابد، او می ترسد که چیزی او و تلاشش برای مادر شدن را هدف قرار دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Bodies - Season 1

7.3   - IMDB

چهار کارآگاه چهار خط زمانی یک بدن. برای نجات آینده بریتانیا، آنها باید ابتدا قتلی را که مسیر تاریخ را تغییر داد، حل کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Neon - Season 1

5.1   - IMDB

یک ستاره مشتاق رگیتون و بهترین دوستانش برای انجام یک ماموریت به میامی می روند و در تلاش برای موفقیت با هم از موانع و بررسی واقعیت عبور می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix - Season 1

7   - IMDB

یک ابر سرباز سایبورگ که به عنوان دشمن دولت شناخته می شود، در تلاش است تا در جامعه ای دیستوپیایی که در آن هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد، برایش ارزش جنگیدن پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Invasion - Season 2

6.2   - IMDB

فصل دوم چند ماه بعد آغاز می شود و بیگانگان حملات خود را در یک جنگ همه جانبه علیه انسان ها تشدید می کنند.