لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 28 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Our Flag Means Death - Season 2

7.8   - IMDB

در کمال تعجب، استد بونت و کاپیتان بلکریش چیزی بیش از دوستی در دریاهای آزاد یافتند... آنها عشق پیدا کردند. حالا باید از آن جان سالم به در ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chucky - Season 3

7.3   - IMDB

در عطش بی پایان چاکی برای قدرت، فصل 3 اکنون چاکی را می بیند که با قدرتمندترین خانواده جهان - اولین خانواده آمریکا، در داخل دیوارهای بدنام کاخ سفید، همراه شده است. چاکی چطور به اینجا رسید؟ به نام خدا چه می خواهد؟ و چگونه جیک، دوون و لکسی میتوانند به چاکی در امنترین خانه جهان برسند، در حالی که فشارهای روابط عاشقانه را متعادل میکنند و بزرگ میشوند؟ در همین حال، تیفانی با یک بحران روبهرو میشود که پلیس به خاطر جنایات جنیفر تیلی در فصل گذشته به او نزدیک میشود.

زیر‌نویس فارسی سریال Billions - Season 7

8.3   - IMDB

برای شکستن یکی در فصل پایانی لازم است که مانند هیچ فصل دیگری. بابی اکسلرود و چاک رودز دشمنان یکدیگر بودهاند و متحدان یکدیگر بودهاند، اما زمانی که مخاطرات از وال استریت فراتر میرود، بازی تکنفرهای آنها تهدید میکند که امپراتوریها را سرنگون میکند، زیرا آکس با امتیازی برای تسویه حساب بازمیگردد. این برای برخی یک پیروزی و برای برخی دیگر یک سقوط خواهد بود.

زیر‌نویس فارسی سریال Still Up - Season 1

6.6   - IMDB

دوست صمیمی لیزا و دنی که به دلیل بی خوابی به هم پیوند خورده اند، تا دیروقت شب با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و با عمیق شدن رابطه شان راه خود را در دنیایی از شگفتی های عجیب و غریب پیدا می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shetland - Season 8

8.3   - IMDB

در سری 8، روث کالدر، بازرس کارآگاه پلیس ملاقات، به زادگاهش شتلند بازمیگردد تا شاهد آسیبپذیر یک قتل باندبازی را بازیابی کند. تاش باید تحقیقات خود را در مورد یک رشته مرگ مرموز حیوانات متوقف کند تا به کالدر کمک کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، شاهد را پیدا کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Gen V - Season 1

7.7   - IMDB

در تنها کالج ابرقهرمانان آمریکا، دانشآموزان با استعداد مرزهای اخلاقی خود را مورد آزمایش قرار میدهند و برای کسب رتبه برتر دانشگاه رقابت میکنند و فرصتی برای پیوستن به The Seven، تیم ابرقهرمانی نخبه Vought International. وقتی اسرار تاریک مدرسه آشکار می شود، آنها باید تصمیم بگیرند که می خواهند چه نوع قهرمانانی شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Billy the Kid - Season 2

7.3   - IMDB

در فصل دوم، بیلی و متحدانش با قدیمیترین دوستش جسی ایوانز و قدرتهای فاسد حلقه سانتافه روبرو میشوند. هنگامی که شلیک می شود، درگیری به جنگ خونین لینکلن کانتی تبدیل می شود. در میان جنگ، بیلی تلاش خواهد کرد تا به روح خود و عشق زندگی خود آویزان شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Morning Show - Season 3

8.2   - IMDB

در فصل 3، آینده شبکه زیر سوال می رود و زمانی که یک غول فناوری به UBA علاقه مند می شود، وفاداری ها به لبه پرتگاه کشیده می شود. اتحادهای غیرمنتظره شکل میگیرد، حقایق خصوصی به سلاح تبدیل میشوند و همه مجبور میشوند با ارزشهای اصلی خود در داخل و خارج از اتاق خبر مقابله کنند.