لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 30 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Afterparty - Season 2

7.3   - IMDB

در فصل دوم، عروسی خراب می شود که داماد به قتل می رسد و هر مهمان مظنون است. کارآگاه دانر برمی گردد تا با بازجویی از اعضای خانواده، عاشقان ستاره دار و شرکای تجاری، و شنیدن بازگویی آخر هفته هر یک از مظنونان، که هر کدام دیدگاه و سبک بصری منحصر به فرد خود را دارند، به انیک و زوئه کمک کند تا این مشکل را حل کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال I Am Groot - Season 2

6.7   - IMDB

این شاخه دردسرساز در فصل دوم "من گروت هستم" به شرارت بازمی گردد. این بار، Baby Groot خود را در حال کاوش در جهان و فراتر از آن در سفینههای فضایی نگهبانان میبیند و با موجودات و محیطهای جدید و رنگارنگ روبرو میشود.

زیر‌نویس فارسی سریال Minx - Season 2

7.6   - IMDB

در فصل 2، داگ و جویس با موفقیت انفجاری Minx دست و پنجه نرم میکنند، که پول، شهرت و وسوسه بیشتری را به ارمغان میآورد که هر یک از آنها میدانند چگونه با آن کنار بیایند.

زیر‌نویس فارسی سریال Foundation - Season 2

7.6   - IMDB

بیش از یک قرن پس از پایان فصل اول، تنش در سراسر کهکشان در فصل دو افزایش می یابد. همانطور که کلئون ها از هم باز می شوند، یک ملکه انتقام جو نقشه می کشد تا امپراتوری را از درون نابود کند. هاری، گال و سالوور مستعمره ای از ذهنی ها با توانایی های روانی را کشف می کنند که تهدیدی برای تغییر خود تاریخ روانی است. این بنیاد وارد مرحله مذهبی خود شده است و کلیسای سلدون را در سرتاسر محدوده بیرونی تبلیغ می کند و بحران دوم را تحریک می کند: جنگ با امپراتوری.

زیر‌نویس فارسی سریال Heels - Season 2

8   - IMDB

فصل دوم پس از یک نمایش دیدنی در نمایشگاه ایالت جورجیا جنوبی آغاز می شود، محبوبیت لیگ کشتی دافی به طور ناگهانی در حال افزایش است. جک و همکارانش به امید استفاده از فرصت، برای یک معامله تجاری احتمالی با یک سرویس پخش جدید آماده می شوند که ممکن است آنها را به یک صحنه ملی سوق دهد. اما گذشته و تراژدیهای آن تهدید میکنند که وقتی آس دافی و گنبد را در پشت خود رها میکند، همه چیز را به هم میزند، و گولی، خواننده انتقامجوی فلوریدا رستلینگ دیستوپیا، برای تبلیغ رقیب، تماس میگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty - Season 2

8.3   - IMDB

فصل دوم به بررسی زندگی حرفه ای و شخصی لس آنجلس لیکرز دهه 1980 ادامه می دهد. این فصل دقیقاً پس از فینالها در سالهای 1980 تا 1984 شروع میشود و در اولین مسابقه حرفهای بزرگترین ستارگان عصر: مجیک جانسون و لری برد به اوج خود میرسد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Chelsea Detective - Season 2

7.4   - IMDB

آرنولد که سبک زندگی اش در یک قایق خانه کتک خورده در چلسی واک به شدت در تضاد با نخبگان مرفهی است که او در کنار شریکش دی سی پریا شمسی به حل جنایاتشان کمک می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Physical - Season 3

7.7   - IMDB

در فصل سوم و پایانی، شیلا موقعیت خود را با الهه ورزش افراد مشهور، کلی کیلمارتین، که نه تنها به یک تهدید حرفهای تبدیل میشود، بلکه موفق میشود در سر او نیز به چالش بکشد، به چالش میکشد. آیا شیلا پیروز خواهد شد، یا حضور کلی در زندگی او شفا و ثباتی را که به سختی به دست آمده است تضعیف خواهد کرد که شیلا برای آن بسیار تلاش کرده است؟