لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 14 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Acapulco - Season 3

7.8   - IMDB

در فصل سوم، زمان آشتی دادن اشتباهات گذشته و شروع های جدید هیجان انگیز فرا رسیده است. در داستان حاضر، ماکسیمو مسنتر خود را در حال بازگشت به لاس کولیناسی میبیند که دیگر نمیشناسد. در حالی که در سال 1985، ماکسیمو جوانتر به صعود خود از نردبان موفقیت ادامه میدهد در حالی که به طور بالقوه تمام روابطی را که برای ایجاد آن سخت تلاش کرده است، به خطر میاندازد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Acolyte - Season 1

4.1   - IMDB

تحقیق در مورد یک جنایت تکان دهنده، یک استاد محترم جدی را در برابر یک جنگجوی خطرناک از گذشته خود قرار می دهد. همانطور که سرنخ‌های بیشتری پیدا می‌شوند، آنها در مسیری تاریک حرکت می‌کنند که در آن نیروهای شوم نشان می‌دهند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست…

زیر‌نویس فارسی سریال Trying - Season 4

8   - IMDB

ما شش سال به جلو می رویم تا متوجه شویم که نیکی و جیسون پذیرنده های با تجربه ای هستند که یک خانواده هسته ای دوست داشتنی ساخته اند که توسط یک شبکه پشتیبانی فوق العاده غنی شده است. با این حال، هنگامی که دختر نوجوان آنها، پرنسس، مشتاق ارتباط با مادر تولدش می شود، نیکی و جیسون خود را با آزمون نهایی مهارت های فرزندپروری خود مواجه می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Presumed Innocent - Season 1

7.7   - IMDB

یک قتل هولناک دفتر دادستانی شیکاگو را در زمانی که یکی از خود مظنون به این جنایت است، به هم می زند.

زیر‌نویس فارسی سریال Walker - Season 4

6.2   - IMDB

تولد واکر است و گری در حال انجام تمام مراحل است. واکر، سروان جیمز و تری با هم به یک پرونده رسیدگی می کنند. کیسی با بازگشتش همه را شگفت زده می کند. ابی از لیام کمک می خواهد تا استلا را از پیله بیرون بیاورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Reginald the Vampire - Season 2

5.9   - IMDB

رجینالد با یک تصمیم متحول کننده زندگی روبرو می شود. موریس نقشی غیر متعارف بر عهده می گیرد. نیکی یک موقعیت خطرناک را با نبوغ پیش می برد.

زیر‌نویس فارسی سریال Insomnia - Season 1

6   - IMDB

اما با بی خوابی دست و پنجه نرم می کند که زندگی رویایی او را تهدید می کند و بازتاب گذشته مادرش است. همانطور که زندگی او شروع به باز شدن می کند، اما مجبور می شود با گذشته دردناک خود روبرو شود تا حقایقی را کشف کند که می تواند از یک تراژدی قریب الوقوع جلوگیری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Pretty Little Liars: Original Sin - Season 2

7   - IMDB

در فصل 2، PLL های ما با مدرسه تابستانی روبرو می شوند و یک شرور جدید - که ممکن است با "A" ارتباط داشته باشد یا نداشته باشد - آماده است تا همه آنها را آزمایش کند.