لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 12 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Hacks - Season 3

8.2   - IMDB

یک سال پس از جدایی، دبورا ونس از موفقیت استندآپ ویژه خود لذت می برد در حالی که آوا به دنبال فرصت های جدید در لس آنجلس است.

زیر‌نویس فارسی سریال Eric - Season 1

6.9   - IMDB

وینسنت، پدری غمگین که پسرش ناپدید می شود، از طریق دوستی اش با اریک، هیولایی که زیر تخت ادگار زندگی می کند، آرامش پیدا می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Geek Girl - Season 1

6.7   - IMDB

هریت مانرز، نوجوان ناهنجار و عصبی که زندگی اش زیر و رو می شود، زمانی که به عنوان یک مدل شناخته می شود و در حالی که دوران دبیرستان و مد عالی را متعادل می کند، سفری تایید کننده زندگی خود را آغاز می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sweet Tooth - Season 3

7.7   - IMDB

در این فصل آخر، گاس و دوستانش به امید درمان بیماران - و در نهایت کشف حقیقت در مورد هیبریدها، سفری دلخراش را آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Big Cigar - Season 1

5.8   - IMDB

زندگی هوی پی نیوتن را دنبال می کند. او به کوبا فرار کرد تا با کمک برت اشنایدر، تهیه کننده هالیوودی که در پشت ایزی رایدر، و همچنین چند تن از رادیکال های مشهور دیگر از پیگرد قتل خودداری کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fantasmas - Season 1

7.2   - IMDB

این داستان زمانی است که خولیو تورس یک صدف طلایی را از دست داد.

زیر‌نویس فارسی سریال Harry Wild - Season 3

7.2   - IMDB

فصل سوم از جایی شروع می شود که فصل دوم پایان یافت و فرگوس با هدایت هری قصد دارد ادعای حضانت پائولا را برای لیبرتی به چالش بکشد. اما قایقرانی ساده نیست و در طول مسیر شگفتیهایی در انتظار شماست. آژانس هنوز مثل همیشه شلوغ است و هری و فرگوس باید راهی برای ایجاد تعادل بین کار و زندگی پیدا کنند. این بار آنها استخدام شدهاند تا ثابت کنند که خواننده اصلی گروه پسرانه ایرلند خودش را نکشته است، بفهمند چه کسی سر زنی را در رستورانی شلوغ از بدن جدا کرده و سر او را در یک بشقاب سرو کرده است، و بفهمند چه کسی یک کارگردان مستبد را در صحنه فیلمبرداری به قتل رسانده است. از سریالهای پیشرو در روز ایرلند و بررسی کنید که چگونه یک نویسنده معمایی موفق به شلیک بدون اسلحه در یک اتاق وحشتناک دربسته شده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Sullivan's Crossing - Season 2

7.1   - IMDB

مگی سالیوان به کراسینگ باز می گردد تا سالی را در بیمارستان بیابد که با این احساس دست و پنجه نرم می کند که چیزی را فراموش کرده است. کال جونز گیج می شود وقتی مگی شانه سرد را به او می دهد، غافل از اینکه لولا نامه خداحافظی او را به جیب زده است.