لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 13 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Big Door Prize - Season 2

6.4   - IMDB

فصل دوم ساکنان دیرفیلد را دنبال میکند، زیرا ماشین مورفو آنها را برای «مرحله بعدی» مرموز آماده میکند. از آنجایی که پتانسیل های همه با دیدگاه ها مبادله می شود، روابط جدید شکل می گیرد و سؤالات جدیدی مطرح می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Bridgerton - Season 3

7.4   - IMDB

در حالی که گروه جدیدی از اولینها مشتاق تبدیل شدن به درخشانترین توپ هستند، یک گل دیواری با زندگی دوگانه نور خود را در میان اسرار و شگفتیها پیدا میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال Joko Anwar's Nightmares and Daydreams - Season 1

6.5   - IMDB

مردم عادی با پدیده‌های عجیبی مواجه می‌شوند که ممکن است کلیدی برای پاسخ به منشأ جهان ما و تهدیدی قریب‌الوقوع باشد که به زودی با آن مواجه خواهیم شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Hotel Cocaine - Season 1

6.7   - IMDB

داستان رومن کامپت، تبعیدی کوبایی، مامور سیا، و مدیر کل هتل شورش، مرکز پر زرق و برق اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 صحنه کوکائین میامی را روایت می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Interview with the Vampire - Season 2

7.3   - IMDB

در سال 2022، خونآشام لویی دو پونت دولاک داستان زندگیاش را برای روزنامهنگار مشهور دنیل مولوی ادامه میدهد - دوران او در پاریس پس از جنگ با خونآشام کلودیا. در دبی، مولوی حقایق زیر داستان لویی را کشف می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayor of Kingstown - Season 3

8.2   - IMDB

در فصل سوم، مجموعهای از انفجارها کینگتاون و شهروندانش را به لرزه در میآورد، در حالی که چهره جدیدی از اوباش روسی در شهر راه میاندازد و جنگ مواد مخدر در داخل و بیرون دیوارهای زندان در جریان است. فشار روی مایک مکلاسکی برای پایان دادن به جنگ است، اما وقتی چهرهای آشنا از گذشته زندانی او تهدید میکند که تلاشهای شهردار برای حفظ صلح در میان همه جناحها را تضعیف میکند، اوضاع پیچیده میشود.

زیر‌نویس فارسی سریال House of the Dragon - Season 2

8.4   - IMDB

جنگ جانشینی داخلی در خانه تارگرین در اوج قدرت، 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین.

زیر‌نویس فارسی سریال All American - Season 6

7.6   - IMDB

شروع سال تحصیلی جدید است و اسپنسر و جردن رسماً واجد شرایط ورود به پیش‌نویس NFL هستند و اسپنسر را در مرکز توجه رسانه‌ها قرار می‌دهد. اولیویا پس از اینکه در لندن تغییر کرده بود به لس آنجلس باز می گردد.