لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 15 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Criminal Minds - Season 17

8.1   - IMDB

Criminal Minds: Evolution زمانی شروع می شود که تیم برجسته اف بی آی متشکل از نمایه سازان در حال بررسی راز مرگبار Gold Star هستند. با آشکار شدن توطئه، زمانی که قاتل زنجیره ای الیاس وویت، معامله ای را انجام می دهد که او را به بازداشت فدرال در حیاط خلوت خود BAU منتقل می کند، با یک عارضه غیرمنتظره مواجه می شود. این تیم هنوز با بزرگترین تهدید خود روبرو است و نمی تواند از عواقب خم کننده ذهن خود آسیبی نبیند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Boys - Season 4

8.7   - IMDB

جهان در آستانه است. ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل و زیر شست عضلانی هوملندر نزدیک است زیرا او قدرت خود را تثبیت می کند. قصاب که تنها چند ماه به زندگی اش باقی مانده است، پسر بکا و شغلش را به عنوان رهبر The Boys از دست داده است. بقیه اعضای تیم از دروغ های او خسته شده اند. با خطرات بالاتر از همیشه، آنها باید راهی برای همکاری با یکدیگر و نجات جهان قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Exposure - Season 1

4.6   - IMDB

عکاس Jacs Gould را دنبال می کند که پس از مرگ بهترین دوستش، به زادگاهش باز می گردد تا رازهای پنهان رابطه آنها و حقیقت پشت تراژدی او را کشف کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Power Book II: Ghost - Season 4

7.5   - IMDB

سفر برخی از جنجالی ترین شخصیت های پاور.

زیر‌نویس فارسی سریال Shoresy - Season 3

8.5   - IMDB

در فصل 3، Shoresy و Sudbury Blueberry Bulldogs در مسابقات ملی بزرگسالان رقابت میکنند و با تیمهایی از سراسر کانادا، مانند Charlottetown Reds، Brooks Barrelmen، Vaughan Canadesi، و SOO Hunt روبرو میشوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Death and Other Details - Season 1

6.7   - IMDB

کارآگاه روفوس کوتسورث و شاگردش، ایموجین، در یک کشتی اقیانوس پیمای مدیترانه ای که در آن همه چیزی را پنهان می کنند، به جستجوی حقیقت می پردازند.

زیر‌نویس فارسی سریال NCIS: Hawai'i - Season 3

6.7   - IMDB

تیمی از ماموران سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی (NCIS) را دنبال می کند که جنایات مربوط به ارتش و امنیت ملی در جزایر هاوایی را بررسی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال NCIS - Season 21

7.8   - IMDB

سه جسد در یک کشتی قدیمی نیروی دریایی پیدا می شود که در شرف غرق شدن و تبدیل شدن به یک صخره مصنوعی است. وقتی پارکر و نایت قصد تحقیق دارند، ناگهان توسط یک شخصیت مرموز در داخل قفل می شوند.