لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 11 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Completely Made-Up Adventures of Dick Turpin - Season 1

7.1   - IMDB

یک رهبر اکراه از یک باند سرکش دست به یک سری ماجراجویی های وحشیانه می زند، همه در حالی که سعی دارد از قانونگذار فاسد و "دزدگیر" جاناتان وایلد گول بزند.

زیر‌نویس فارسی سریال Big Mood - Season 1

6.9   - IMDB

بهترین دوستان مگی و ادی ده سال است که در جیب یکدیگر زندگی کرده اند. اما با نزدیک شدن به آینده، آیا رابطه آنها می تواند زنده بماند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Renegade Nell - Season 1

7.4   - IMDB

یک زن جوان تیز هوش و شجاع که به جرم قتل متهم می شود، به طور غیرمنتظره ای به بدنام ترین قانون شکن در قرن هجدهم انگلستان تبدیل می شود. وقتی روح جادویی به نام بیلی ظاهر می شود، نل متوجه می شود که سرنوشت او بزرگتر از آن چیزی است که او تصور می کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال The New Look - Season 1

7.4   - IMDB

داستان تکان دهنده این است که چگونه نماد مد کریستین دیور و معاصرانش از جمله کوکو شانل، پیر بالمین و کریستوبال بالنسیاگا در وحشت جنگ جهانی اول حرکت کردند و مد مدرن را راه اندازی کردند.

زیر‌نویس فارسی سریال Tokyo Vice - Season 2

8   - IMDB

فصل دوم ما را عمیقتر به دنیای جنایتکار شهر میبرد، زیرا ادلشتاین متوجه میشود که زندگی او و زندگی نزدیکانش در خطر وحشتناکی است.

زیر‌نویس فارسی سریال Resident Alien - Season 3

8.1   - IMDB

در فصل 3، هری قول می دهد که با ژنرال مک کالیستر همکاری کند تا زمین را از وجود بیگانگان خاکستری خلاص کند - کاری که وقتی متوجه می شود جوزف ترکیبی خاکستری به عنوان معاون جدید شغلی در شهر گرفته است، دشوارتر می شود. جوزف تنها مانع هری نیست - هری وقتی برای اولین بار عاشق می شود تلاش می کند بین تجارت و زندگی شخصی خود تعادل ایجاد کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Blood & Water - Season 4

6.7   - IMDB

پولنگ و فیکس سعی میکنند در طول سالهای پایانیشان ادامه دهند، اما گذشته وقتی متوجه میشوند که هنوز مورد هدف قرار میگیرند، آنها را در مقابل هم قرار میدهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Discovery - Season 5

7   - IMDB

فصل پنجم و آخر کاپیتان برنهام و خدمه U.S.S. کشف رازی که آنها را به یک ماجراجویی حماسی در سراسر کهکشان میفرستد تا قدرتی باستانی را پیدا کنند که وجودش عمداً برای قرنها پنهان بوده است. اما افراد دیگری نیز در حال شکار هستند... دشمنان خطرناکی که ناامید هستند تا جایزه را برای خود مطالبه کنند و برای به دست آوردن آن دست از هیچ کاری نمی کشند.