لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 5 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Game Of Thrones - Season 4

9.2   - IMDB

مبارزه خستگی ناپذیر هفت خانواده برای تسلط بر وستروس - سرزمین افسانه ای در فصل 4 ادامه می یابد. یک دسیسه سیاسی جدید ظاهر می شود و جناح های بازمانده نه تنها با دشمن بیرونی بلکه در داخل نیز مبارزه می کنند. لنیستر پس از شکست دادن همه تهدیدها پیروز می شود، اگرچه وستروس تحت کنترل لنیستر است، هنوز دو جناح مخالف آنها هستند: گریجوی و باراتیون! این بار، قدرت ماوراء طبیعی در حال قیام است: ارتش وایت واکرها از شمال پادشاهی سرازیر شده است، جادوگر روژ با جادوی سیاه خود قوی تر می شود، 3 اژدهای شاهزاده خانم دنریس تارگرین نیز رشد می کنند و به یک نیروی اصلی در این مبارزه تبدیل می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fargo - Season 1

8.9   - IMDB

Fargo - فصل 1 درباره مردی است که از شهر بزرگ به شهر کوچکی در مینه سوتا سرگردان است، این مرد مرموز با کنترل زندگی و اقتصاد شهر با استعداد خود با خشونت شروع به توسعه قدرت خود کرد. اولین هدف او بیمه گر است - لستر نیگارد. درگیری بین این مرد عجیب و غریب و بازپرس پلیس شروع می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Wars Rebels - Season 1

8   - IMDB

سریال جنگ ستارگان با نام تجاری جدید Rebels ادامه دارد. این فیلم علمی تخیلی به نویسندگی جورج لوکاس در سال 1977 به یک "پدیده فرهنگی" تبدیل شد. تیم سازنده Star Wars Rebels گفت: "امیدواریم سریال انیمیشن Stars War: Rebels فصل 1 بتواند ویژگی های تصاویر را نشان دهد. ، محتوا و پیام هایی که کودکان و همچنین والدین همیشه در جنگ ستارگان دوست داشته اند."

زیر‌نویس فارسی سریال Two And A Half Men - Season 12

7.1   - IMDB

در سریال Two and a Half Men، چارلی شین نقش چارلی هارپر را بازی می کند: نوشتن موسیقی برای کودکان که کارش زیاد نیست، اما درآمد زیادی دارد. او ثروتمند، خوش تیپ، مجرد، زن زنی است که بی خیال زندگی می کند. چارلی همیشه برادر کوچکترش را مورد آزار و اذیت قرار می دهد - آلن نسخه ای متضاد از او. این فیلم عمدتاً به پسرها توصیه هایی در مورد عشق می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Wars The Clone Wars - Season 6

8.4   - IMDB

محتویات جنگ ستارگان کلون جنگ - فصل 6 در رویدادهای قسمت 2 تا 5 درج شده است. فصل 6 در سال 2014 منتشر شد. اگرچه بر اساس محتوای "جنگ ستارگان" است، اما هر قسمت از آغاز تا پایان مستقل است. . قسمت 6 داستان هیجان انگیز در مورد سیستم های ستاره ای و مبارزه پر از نیرنگ Confederate به رهبری Count Dooku است.

زیر‌نویس فارسی سریال Agent Carter - Season 1

7.9   - IMDB

مامور کارتر، حول شخصیت پگی کارتر، معشوقه استیو راجرز (کاپیتان آمریکا) در دهه 1940 می چرخد. داستان فیلم بعد از اینکه کاپیتان آمریکا با موفقیت توطئه شنیع HYDRA را خنثی کرد و در اقیانوس افتاد، اتفاق میافتد.

زیر‌نویس فارسی سریال The 100 - Season 2

7.6   - IMDB

قسمت 2 پس از سقوط Ark ادامه می یابد، کسانی که مسئول هستند و همچنین تمام افرادی که در این ماهواره نهایی در آستانه مرگ هستند. آنها مجبور به بازگشت به زمین به دلیل کمبود اکسیژن هستند. آنها نمی توانند صبر کنند تا ماموریت آزمایشی 100 نفر تکمیل شود. از این پس چه کسی رهبر خواهد بود، زمانی که 100 زندانی قبلاً از فرمان کشتی رنج می بردند، اکنون بیش از آنها تجربه زنده ماندن در زمین را دارند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Constantine - Season 1

7   - IMDB

در کنستانتین - فصل 1، مردی با ایمان خود مبارزه میکند، که توسط گناهان گذشته تسخیر شده و میخواهد پس از مرگ به بهشت ​​برود اما به طور تصادفی در نقش میانی محافظت از بشریت در برابر نیروهای جمعآوری تاریکی گیر کرده است.