لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 49 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 12

8.6   - IMDB

آوریل 1968. تنش های نژادی بر روی صنوبر سایه افکنده است، چشمان نانسی وقتی از یک زن در حال مرگ حمایت می کند باز می شود و نوناتوس هاوس از خواهر جدیدی استقبال می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Marvel's Moon Girl and Devil Dinosaur - Season 1

7.7   - IMDB

پس از اینکه لونلا فوق نابغه ۱۳ ساله به طور تصادفی تی رکس ده تنی، دایناسور شیطان را از طریق یک گرداب زمانی به شهر نیویورک امروزی می آورد، این دو با هم همکاری می کنند تا از قسمت پایین شرقی شهر در برابر خطر محافظت کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Married at First Sight - Season 16

5.7   - IMDB

عروسی نشویل است! Married at First Sight برای فصل شانزدهم خود به نشویل، تن.

زیر‌نویس فارسی سریال Pretty Hard Cases - Season 3

6.9   - IMDB

کارآگاهان سامانتا وازوفسکی و کلی داف که به تازگی به عنوان شریک در Guns and Gangs متحد شده اند، باید جان خود را به خطر بیاندازند تا یک باند خطرناک و یک ماده مخدر مصنوعی جدید مرگبار را از بین ببرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Chemistry of Death - Season 1

6.6   - IMDB

وقتی اجساد در حومههای آرام انگلیسی که او اخیراً به خانه بازگشته است، شروع میشود، یک انسانشناس پزشکی قانونی به پلیس محلی در مسابقه با زمان کمک میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال RuPaul's Drag Race - Season 15

8.5   - IMDB

این فصل دارای بزرگترین بازیگران تاریخ نمایش است، با رقابت شانزده ملکه و بزرگترین جایزه نقدی، با برنده 200000 دلار. همچنین اولین فصلی است که اقوام بیولوژیکی، دوقلوهای Sugar و Spice را به نمایش می گذارد. داوران سریال میشل ویسیج، کارسون کرسلی و راس ماتیوس بازگشتند و تس مدیسون که قبلاً به عنوان داور مهمان حضور داشت، به هیئت داوران چرخشی پیوست.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayfair Witches - Season 1

6.2   - IMDB

یک جراح مغز و اعصاب جوان شهودی متوجه می شود که او وارث بعید خانواده ای از جادوگران است. همانطور که او با قدرت های تازه کشف شده اش دست و پنجه نرم می کند، باید با حضور شومی که خانواده اش را برای نسل ها آزار و اذیت کرده است، مبارزه کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Catch - Season 1

7.1   - IMDB

یک بازرس خصوصی زن را دنبال می کند که تخصص حرفه ای اش افشای کلاهبرداری برای امرار معاش است. او به سمت مردی کشیده می شود که به نظر می رسد شغلش برای امرار معاش دست به کلاهبرداری می زند.