لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 50 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Consultant - Season 1

6.5   - IMDB

پس از یک تراژدی غیرقابل توصیف در CompWare، یک استودیوی بازی مستقر در مرکز شهر لس آنجلس، یک مشاور مرموز، Regus Patoff، وارد شهر می شود و مسئولیت را بر عهده می گیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال You & Me - Season 1

6.7   - IMDB

تو و من یک مجموعه تلویزیونی سه قسمتی کمدی-درام رمانتیک بریتانیایی به نویسندگی جیمی دیویس است.

زیر‌نویس فارسی سریال Outer Banks - Season 3

7.5   - IMDB

ماجراهای جدید پوگ ها را به کارائیب و فراتر از آن می برد، زیرا دوستان به شکار یک رقیب خطرناک برای شهر گمشده افسانه ای کشیده می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Vera - Season 12

8.2   - IMDB

جوئل کینگستون یک مس مس از یک خانواده پلیس محترم و سرشناس است، اما هنگامی که مرده او را در دریاچه ای پارک شناور پیدا می کنند، DCI Vera Stanhope (برندا بلتین) متوجه می شود که در حال تحقیق در هر دو طرف خط آبی نازک برای یافتن قاتل خود است. پویایی پیچیده خانواده، تنشها در محل کار، و برخورد با دنیای اموات، تصویری تاریک و پیچیده را ترسیم میکند. جوئل برای خدمت و محافظت در آنجا بود، اما آیا تعهد سرسختانه او به عدالت به هر قیمتی منجر به مرگ او شد؟ یا آیا او کشته شد تا از افشای رازی که زندگی کسی را نابود می کند جلوگیری کند؟ ورا روی انگشتان پا پا می گذارد و چند پر پلیس را به هم می زند و به دنبال پاسخی می گردد که چرا جوئل کینگستون دیگر در پی سی کار نمی کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Alert - Season 1

5   - IMDB

وقتی پسر افسر پلیس نیکی پارکر ناپدید میشود، او به واحد گمشده لسآنجلس (LAMPU) میپیوندد تا به افراد دیگر کمک کند تا عزیزانشان را پیدا کنند، حتی وقتی او به دنبال خود میگردد. شش سال بعد، وقتی شوهر سابقش، دوون زولنر، با عکسی از پسر گمشدهشان ظاهر میشود، دنیای او زیر و رو میشود. یا آن؟

زیر‌نویس فارسی سریال Better - Season 1

7   - IMDB

پس از جلوگیری از یک تراژدی خانوادگی، یک کارآگاه پلیس فاسد تحت بیداری اخلاقی دردناکی قرار میگیرد و تصمیم میگیرد تا بیست سال خطای خود را جبران کند، اما ارضای وجدان تازه کشف شدهاش کار سادهای نیست.

زیر‌نویس فارسی سریال Django - Season 1

4.6   - IMDB

جنگو را دنبال می کند، یک تفنگچی در غرب وحشی که در جستجوی دخترش است که معتقد است هشت سال پیش از قتل خانواده اش فرار کرده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Son of a Critch - Season 2

7.2   - IMDB

مارک از فهمیدن اینکه فاکس در تابستان دوست پسر جدیدی پیدا کرده است ناراحت می شود. در همین حال، مایک جونیور تلاش می کند تا به پدرش بگوید که مدرسه را رها کرده است.