لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 44 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Grand Crew - Season 2

7.1   - IMDB

نوح به پیشنهاد ازدواج سیمون پاسخ می دهد، که باعث می شود دوستان به ماجراجویی بروند. نیکی با تنش بین او و دوست پسر مخفیاش کنار میآید و شراب است.

زیر‌نویس فارسی سریال Will Trent - Season 1

7.7   - IMDB

مامور ویژه، ویل ترنت، در بدو تولد رها شد و مجبور شد دوران بلوغ سختی را در سیستم مراقبتهای تحت پوشش آتلانتا تحمل کند. اکنون که او در موقعیتی قرار دارد که می تواند تفاوت ایجاد کند، مصمم است از دیدگاه منحصر به فرد خود استفاده کند تا مطمئن شود هیچ کس مانند او رها نمی شود. انگیزه و پیشینه شخصی او به او کمک می کند تا بالاترین میزان ترخیص را در GBI داشته باشد. بر اساس سریال پرفروش «ویل ترنت» اثر کارین اسلاتر.

زیر‌نویس فارسی سریال Lucky Hank - Season 1

6.8   - IMDB

داستان بحران میانسالی درباره رئیس بعید دپارتمان انگلیسی در یک کالج با کمبود بودجه در کمربند زنگ در پنسیلوانیا.

زیر‌نویس فارسی سریال Bupkis - Season 1

7.3   - IMDB

پیت دیویدسون تلاش می کند تا از طریق پویایی منحصر به فرد خانواده و پیچیدگی های شهرت کار کند تا روابط معنادار ایجاد کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Black Ops - Season 1

6.5   - IMDB

Dom و Kay به امید پاکسازی جامعه خود به Met Police ملحق می شوند، اما ناخواسته وارد دنیای مبهم نفوذ پوشش عمیق می شوند زیرا بخشی از یک شرکت جنایی قدرتمند می شوند. اما برای دام و کی، این به سرعت بیشتر از دونی براسکو به یک شکست تبدیل میشود…

زیر‌نویس فارسی سریال Rabbit Hole - Season 1

7.4   - IMDB

وقتی جان ویر، استاد فریب در دنیای جاسوسی شرکتی، توسط نیروهای قدرتمندی که توانایی نفوذ و کنترل بر جمعیت ها را دارند، قتل را به قتل می رسانند، هیچ چیز آن چیزی نیست که به نظر می رسد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Company You Keep - Season 1

7.3   - IMDB

یک شب پرشور منجر به عشق بین چارلی کلاهبردار و افسر مخفی سیا، اما، می شود که ناآگاهانه در یک دوره برخورد حرفه ای هستند. در حالی که چارلی "کسب و کار خانوادگی" را افزایش می دهد تا بتواند برای همیشه از آن خارج شود، اما به جنایتکار انتقام جو نزدیک می شود که بدهی های خانواده چارلی را در دست دارد - آنها را مجبور می کند تا با دروغ هایی که گفته اند حساب کنند تا بتوانند خود را نجات دهند و خانواده های آنها از پیامدهای فاجعه بار.

زیر‌نویس فارسی سریال Kin - Season 2

7.9   - IMDB

Kinsellas در دوبلین در صدر بازی قرار دارد، اما کشتن ایمون کانینگهام به همان اندازه که حل شد مشکلاتی را ایجاد کرد. آنها مورد غضب دشمنی حتی خطرناکتر از او قرار گرفته اند. و جایی که زمانی پیوندهای ناگسستنی خون و خانواده وجود داشت، اکنون فقط سوء ظن، بی اعتمادی و کینه وجود دارد. اما بزرگترین تهدید برای خانواده از درون ظاهر می شود: به شکل یک عامل بی رحم، قلدر، و هرج و مرج. خوشبختانه، جسورانهترین نقشهها اغلب از موقعیتهای سخت ساخته میشوند. و در مورد Kinsellas نیز همینطور است.