لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 43 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Snowfall - Season 6

8.4   - IMDB

اکتبر 1986 در این فصل ششم و آخر است، زیرا جنگ داخلی خانواده سنت را تهدید می کند. فرانکلین ناامید است و پس از اینکه توسط تدی مک دونالد افسر سابق سیا از بین می رود، مجبور می شود خاله لویی و عمو جروم خود را سرقت کند. در همین حال، لویی نقش فرانکلین را به عنوان تنها خریدار تدی بر عهده گرفت و برادرزادهاش را زیر پا گذاشت و در این فرآیند یک امپراتوری رقیب ایجاد کرد. فرانکلین اکنون با از دست دادن هر کسی که دوست دارد و هر چیزی که ساخته است مواجه است، و عبور از این همه به معنای مانور دادن به KGB، DEA و CIA، و همچنین اجتناب از واحدهای کاملاً نظامی، کاملاً فاسد و C.R.A.S. LAPD است.

زیر‌نویس فارسی سریال The Diplomat - Season 1

8   - IMDB

در بحبوحه یک بحران بین‌المللی، کیت وایلر، یک دیپلمات حرفه‌ای، وارد شغلی می‌شود که برایش مناسب نیست، با پیامدهای زمین ساختی برای ازدواج و آینده سیاسی او.

زیر‌نویس فارسی سریال Spencer Sisters - Season 1

6.5   - IMDB

ویکتوریا اسپنسر، رماننویس اسرارآمیز و دخترش داربی اسپنسر، بهعنوان خواهر اشتباه میشوند، زیرا آنها به پروندههای گیجکننده در آلدر بلوفز رسیدگی میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Great Expectations - Season 1

7.5   - IMDB

داستان به بلوغ رسیدن پیپ، یتیمی که در آرزوی چیزهای بزرگتری در زندگی است، تا اینکه یک پیچ سرنوشت و دسیسه های شیطانی خانم هاویشام مرموز و عجیب و غریب دنیایی تاریک از احتمالات را به او نشان می دهد. با توجه به انتظارات بزرگی که از او وجود دارد، پیپ باید هزینه واقعی این دنیای جدید را تعیین کند و اینکه آیا واقعاً او را به مردی تبدیل می کند که می خواهد باشد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی سریال Rain Dogs - Season 1

7   - IMDB

داستان عشق غیر متعارف بین یک مادر مجرد طبقه کارگر، دختر خردسالش.

زیر‌نویس فارسی سریال Perry Mason - Season 2

8.3   - IMDB

ماه ها پس از پایان پرونده دادسون، فرزند یک خانواده قدرتمند نفتی به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد. هنگامی که DA به هوورویلز شهر می رود تا مشکوک ترین مظنونان را مشخص کند، پری، دلا و پل خود را در مرکز پرونده ای می یابند که توطئه های گسترده ای را کشف می کند و آنها را مجبور می کند تا به معنای واقعی گناهکار بودن حساب کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sweet Tooth - Season 2

7.7   - IMDB

یک پسر آهوی بسیار خاص به نام گاس که توسط آخرین مردان دستگیر و زندانی می شود، وارد عمل می شود تا به دوستان هیبریدی تازه یافته اش کمک کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود فرار کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Young Jedi Adventures - Season 1

5.8   - IMDB

این داستان در دوران جمهوری اعظم و اوج حکمت جدای میگذرد، جوانان جدی را در حالی که راههای نیرو را مطالعه میکنند، کهکشان را کاوش میکنند، به شهروندان و موجودات نیازمند کمک میکنند، و مهارتهای ارزشمند مورد نیاز برای تبدیل شدن به جدی را در طول مسیر یاد میگیرند.