لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 42 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Last King of the Cross - Season 1

7.3   - IMDB

با الهام از کتاب پرفروش جان ابراهیم، ​​آخرین پادشاه صلیب

زیر‌نویس فارسی سریال Extrapolations - Season 1

6.1   - IMDB

هشت داستان به هم پیوسته که در طول 33 سال روایت شده اند، نشان می دهند که چگونه آب و هوای در حال تغییر سیاره ما بر خانواده، کار، ایمان و بقا تأثیر می گذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Florida Man - Season 1

6.7   - IMDB

وقتی یک پلیس سابق به ایالت زادگاهش فلوریدا برمی گردد تا دوست دختر فراری یک اوباش را پیدا کند، آنچه که باید یک کنسرت سریع باشد به یک اودیسه وحشی تبدیل می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Single Drunk Female - Season 2

6.9   - IMDB

برای اولین بار در همیشه، با یک شغل جدید و یک علاقه بالقوه جدید، سم فکر می‌کند که زندگی ارزشمندی برای جشن گرفتن دارد و برای خودش جشن تولد می‌گیرد. بریت سعی می کند همه را متقاعد کند که او و جوئل "طلاق کامل" دارند.

زیر‌نویس فارسی سریال Obsession - Season 1

5.2   - IMDB

ویلیام عاشق عروس دخترش، آنا می شود که در تلاش است هر دو رابطه را حفظ کند، اما حقیقت همیشه آشکار می شود و کسی صدمه می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Mandalorian - Season 3

8.7   - IMDB

سفرهای ماندالوریان از طریق کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک شکارچی فضل تنها بود، دوباره با گروگو متحد شد. در همین حال، جمهوری جدید تلاش می کند تا کهکشان را از تاریخ تاریک خود دور کند. ماندالوریان با متحدان قدیمی خود در مسیر خود قرار می گیرد و دشمنان جدیدی را در حالی که او و گروگو به سفر خود ادامه می دهند، خواهد ساخت.

زیر‌نویس فارسی سریال Star Trek: Picard - Season 3

7.5   - IMDB

در فصل سوم، پیامی نومیدانه از طرف یک دوست گمشده، دریاسالار ژان لوک پیکارد، افسانه ستارگان را به جسورانهترین مأموریت زندگیاش میکشاند و او را مجبور میکند تا متحدانی را که نسلهای قدیمی و جدید را تشکیل میدهند، استخدام کند. این ماجراجویی نهایی او را در مسیر برخورد با میراث گذشته و افشاگری های انفجاری و جدید قرار می دهد که سرنوشت فدراسیون را برای همیشه تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Ark - Season 1

5.4   - IMDB

100 سال آینده، ماموریت های استعمار سیاره ها به عنوان یک ضرورت برای کمک به حفظ بقای نژاد بشر آغاز شده است. اولین مورد از این ماموریت ها در فضاپیمایی به نام Ark One با یک رویداد فاجعه بار مواجه می شود که باعث تخریب و تلفات گسترده می شود. با بیش از یک سال باقی مانده تا رسیدن به سیاره مورد نظرشان، کمبود منابع حیاتی و از دست دادن رهبری، خدمه باقی مانده باید به بهترین نسخه از خود تبدیل شوند تا در مسیر باقی بمانند و زنده بمانند.