لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 41 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال No Escape - Season 1

6.7   - IMDB

بهترین دوستان لانا و کیتی در حال فرار از پلیس بریتانیا هستند. آنها پناهگاهی را در کشتی به نام آبی پیدا می کنند که نوید یک زندگی بی دغدغه پر از افراد زیبا، مهمانی ها و سواحل بی پایان را می دهد، اما آن بهشت ​​به زودی به یک کابوس تبدیل می شود و این جفت خود را دور از خانه و در خطر مرگ می بینند.

زیر‌نویس فارسی سریال A Small Light - Season 1

8.4   - IMDB

میپ گیس بیست و چند ساله وقتی که رئیسش اتو فرانک نزد او آمد و از او خواست که خانواده اش را در طول جنگ جهانی دوم از نازی ها پنهان کند، تردید نکرد. برای دو سال بعد، میپ، همسرش جان، و سایر کمککنندگان، مراقب هشت روحی بودند که در انکس مخفی پنهان شده بودند. و این میپ بود که خاطرات آن را پیدا کرد و آن را ایمن نگه داشت تا اتو، تنها کسی که از هشت نفر زنده ماند، بعداً بتواند آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین گزارش های هولوکاست با جهان به اشتراک بگذارد.

زیر‌نویس فارسی سریال Maryland - Season 1

6.7   - IMDB

بکا و خواهرش، روزالین، زندگی خانوادگی و حرفه ای را پیش بردند و در طول زمان و شرایط دورتر شدند. اما هنگامی که جسد یک زن مسن در طلوع خورشید در ساحل لاکسی در جزیره من کشف می شود، خبرهای مخربی برای خواهران به همراه دارد.

زیر‌نویس فارسی سریال American Born Chinese - Season 1

7   - IMDB

یک نوجوان متوسط ​​جین وانگ زندگی اجتماعی دبیرستانی خود را با زندگی مهاجر در خانه خود درگیر می کند. هنگامی که او در اولین روز سال تحصیلی با یک دانش آموز خارجی جدید ملاقات می کند، جهان های بیشتری با هم برخورد می کنند زیرا جین ناخواسته درگیر نبرد خدایان اساطیری چینی می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Royal Crackers - Season 1

6.3   - IMDB

داستان رویال کرکرز را روایت می کند که زمانی پادشاه تنقلات بود، اما امپراتوری در حال فروپاشی است. وقتی تئودور هورنسبی پدر به کما می‌رود، بقیه هورنسبی‌ها تلاش می‌کنند تا رویال کرکرز را به موفقیتی که قبلاً بود تبدیل کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Schmigadoon! - Season 2

7.4   - IMDB

جاش و ملیسا حس جادویی را که در اشمیگادون احساس کردند از دست میدهند و در تلاش برای بازگشت، خود را در اشمیکاگو مییابند – دنیایی که دوباره از موزیکالهای دهه 60 و 70 ساخته شده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Bel-Air - Season 2

6.4   - IMDB

فصل دوم با ویل در یک دوراهی در زندگیاش قرار میگیرد و شخصیت جدیدی وارد زندگی او میشود که آموختههایش در بل-ایر را به چالش میکشد و برای کنترل نفوذش رقابت میکند. او در حالی که زندگی خانگی خود را با خانواده بنکس می گذراند و سعی می کند اعتمادی را که در پایان فصل گذشته شکسته شده بود، بازسازی کند.

زیر‌نویس فارسی سریال School Spirits - Season 1

7.5   - IMDB

مدی، نوجوانی که در زندگی پس از مرگ گیر افتاده و در حال تحقیق درباره ناپدید شدن خودش است، در حالی که خود را به برزخ دبیرستان عادت می دهد، به سفری برای حل جرم می رود.