لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 40 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Slasher - Season 5

6.7   - IMDB

قاتلی وجود دارد که خیابانهای پست را تعقیب میکند، اما بیوه به جای هدف قرار دادن فقرا و ستمدیدگان مانند جک چاکدهنده، عدالت را علیه ثروتمندان و قدرتمندان اجرا میکند. تنها کسی که بر سر راه این قاتل قرار دارد، کارآگاه تازه ارتقا یافته، کنت رایکرز است، که اعتقاد آهنین او به عدالت ممکن است قربانی دیگری از بیوه شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Waco: The Aftermath - Season 1

7.3   - IMDB

پیامدهای گسترده پس از حوادث غم انگیزی را که در Waco، TX رخ داد، کاوش کنید: محاکمه اعضای بازمانده فرقه داویدیان شاخه و ظهور تروریست بومی، تیموتی مک وی.

زیر‌نویس فارسی سریال Sullivan's Crossing - Season 1

7.1   - IMDB

بعد از اینکه زندگی شخصی و حرفه ای جراح مغز و اعصاب مگی سالیوان دچار آشفتگی می شود، او به خانه در Sullivan’s Crossing برمی گردد. زمانی که مگی در آنجاست، مجبور میشود در زمان حال پیچیدهاش بگذرد و در عین حال با گذشته دردناکی که سالها نادیده گرفتنش را انتخاب کرده، روبرو شود.

زیر‌نویس فارسی سریال 9-1-1: Lone Star - Season 4

7.3   - IMDB

کاپیتان استرند و وگا همراه با اعضای 126 زمانی که یک درهکو، مجموعهای از رعد و برقهای شدید در حال حرکت سریع به آستین برخورد کرد و باعث بادهای طوفانی و گردبادی، بارانهای شدید، سیل ناگهانی و مسیر گسترده ای از تخریب اشتیاق تازه یافته اوون به موتورسواری او را در مسیری بالقوه خطرناک قرار می دهد. تامی وقتی با یک پدر مجرد جذاب ملاقات می کند، پتانسیل یک عاشقانه را دارد. و همانطور که T.K. و کارلوس برای عروسی خود آماده می شوند، رازی از گذشته کارلوس ممکن است مانع خوشبختی آنها شود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Big Door Prize - Season 1

6.5   - IMDB

زمانی که یک ماشین مرموز ظاهر میشود، یک شهر کوچک برای همیشه تغییر میکند که قول میدهد پتانسیل واقعی همه را آشکار کند. به زودی ساکنان شروع به تغییر شغل، تجدید نظر در روابط، و زیر سوال بردن باورهای دیرینه می کنند - همه به دنبال آینده ای بهتر.

زیر‌نویس فارسی سریال True Lies - Season 1

5.2   - IMDB

یک زن خانه دار حومه شهر که از کشف این موضوع که شوهر بی مزه و مشاور کامپیوتری او یک جاسوس بین المللی ماهر است، شوکه شده است و زمانی که برای نجات دنیا در کنار او استخدام می شود، وارد یک زندگی پر خطر و ماجرایی می شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Mrs Davis - Season 1

7.3   - IMDB

خواهر سیمون با دوست پسر سابقش ویلی در سفری سراسر جهان شریک می شود تا خانم دیویس، یک هوش مصنوعی قدرتمند را نابود کند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Last Thing He Told Me - Season 1

6.5   - IMDB

یک زن در حالی که در جستجوی حقیقت در مورد علت ناپدید شدن مرموز شوهرش است، با دخترخوانده 16 ساله خود رابطه غیرمنتظره ای برقرار می کند.