لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 39 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Steeltown Murders - Season 1

7.1   - IMDB

شکار قاتل سه زن جوان در منطقه پورت تالبوت در سال 1973 و داستان قابل توجه این که چگونه - در اولین مورد از نوع خود - این معما تقریبا 30 سال بعد با استفاده از شواهد DNA پیشگام حل شد. این سریال در تقابل با روشهای پلیسی دهه 1970 با پیشرفتهای پزشکی قانونی در اوایل دهه 2000، شهری را به تصویر میکشد که با عواقب یک پرونده حلنشده سه دهه بعد سروکار دارد و میپرسد آیا واقعاً میتوان عدالت پیدا کرد یا خیر.

زیر‌نویس فارسی سریال The Tower - Season 2

6.9   - IMDB

به دنبال اوج دراماتیک فصل اول، تازه کار پی.سی. لیزی آداما به ایستگاه پلیس لندن خود باز می گردد، جایی که می بیند که برای محافظت از یک مادر و دختر در خطر مبارزه می کند. سارا کالینز، پس از انتقال به فرماندهی قتل، دوباره پرونده سردی را باز می کند که یک دختر مدرسه ای گم شده را شامل می شود که او را به تلاقی دوباره با لیزی سوق می دهد. D.I. کایران شاو میخواهد استیو برادشاو را برای یک گروه ویژه که یک شخصیت اصلی جنایت سازمانیافته را هدف قرار میدهد استخدام کند، اما باید استیو را متقاعد کند که میتوان به او اعتماد کرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Ghosts of Beirut - Season 1

7.3   - IMDB

از دیدگاههای آمریکایی، اسرائیلی و لبنانی، یکی از بزرگترین داستانهای جاسوسی دوران مدرن را کشف کنید: تعقیب عماد مغنیه، تروریست لبنانی گریزان که بیش از دو دهه از دشمنان خود در سیا و موساد فریب داد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lake - Season 2

6.3   - IMDB

جاستین مصمم است تا تابستان امسال را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. متأسفانه، زمانی که آتش بازی او قایقخانه را منفجر کرد، نقشه او آتش می گیرد. همه جاستین را سرزنش می کنند، اما او می داند که بی گناه است. او فقط باید آن را ثابت کند. میمسی، مادر میسی برای گذراندن تابستان "آخر" خود با خانواده اش ظاهر می شود. و بیلی هم با یک درختکار زیبا و هم یک فعال آب و هوا ملاقات می کند که تهدید می کند تابستان او را نیز منفجر می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Human Resources - Season 2

7.1   - IMDB

از غرفههای یک شبه گرفته تا عاشقانههای اداری، موجوداتی که در منابع انسانی کار میکنند، دستها - و پنجههایشان - پر از گروه جدیدی از انسانها هستند.

زیر‌نویس فارسی سریال Clean Sweep - Season 1

6.5   - IMDB

یک کارآگاه از غرب ایرلند به دنبال یک قاتل است، بدون اینکه گمان کند یکی از نزدیکان او ممکن است مقصر باشد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Full Monty - Season 1

7.1   - IMDB

گروه اصلی برادران در حالی که در شفیلد و بخش‌های در حال فروپاشی مراقبت‌های بهداشتی، آموزشی و شغلی آن حرکت می‌کنند، راه روشن‌تر، احمقانه‌تر و انسانی‌تر رو به جلو را کاوش می‌کنند، جایی که تلاش‌های جمعی هنوز می‌تواند بر ناملایمات پیروز شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Accused - Season 1

7   - IMDB

در این مجموعه گلچین جنایی، بینندگان متوجه میشوند که چگونه یک فرد عادی در موقعیتی خارقالعاده گرفتار میشود و در نهایت نشان میدهد که چگونه یک پیچ اشتباه به دیگری منجر میشود، تا زمانی که برای برگشتن خیلی دیر شده است. از دیدگاه متهم گفته می شود، هر قسمت در دادگاه در مورد متهم باز می شود بدون اینکه بداند جرم آنها چیست یا اینکه چگونه در دادگاه به پایان رسیده اند.