لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 38 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Somebody Somewhere - Season 2

8.1   - IMDB

فصل دوم به ما یادآوری می کند که خانواده ها سخت هستند، حتی آنهایی که سرگرم کننده هستند. سام و جوئل در یک روال راحت قرار گرفته اند. اما هیچ چیز برای همیشه ثابت نمی ماند.

زیر‌نویس فارسی سریال White House Plumbers - Season 1

6.8   - IMDB

داستان واقعی این است که چگونه خرابکاران سیاسی خود نیکسون و مغز متفکران واترگیت به طور تصادفی ریاست جمهوری را که مشتاقانه در تلاش برای محافظت از آن بودند سرنگون کردند.

زیر‌نویس فارسی سریال Ted Lasso - Season 3

8.8   - IMDB

ریچموند تازه ارتقا یافته AFC با تمسخر مواجه میشود، زیرا کارشناسان پیشبینی میکنند که آنها در این فصل آخر مرده خواهند بود.

زیر‌نویس فارسی سریال Saint X - Season 1

6.4   - IMDB

مرگ اسرارآمیز یک زن جوان در طول یک تعطیلات ایده آل در دریای کارائیب، یک اثر موجی آسیب زا ایجاد می کند که در نهایت خواهر بازمانده او را به دنبال خطرناکی از حقیقت می کشاند.

زیر‌نویس فارسی سریال Dave - Season 3

8.3   - IMDB

در فصل 3، دیو اولین تور خود را تیتراژ می کند و در طول راه به دنبال عشق می گردد. اما هنگامی که او و باند از آمریکا عبور می کنند، به طور مستقیم متوجه می شوند که چشم انداز فرهنگی ایالات متحده چقدر متنوع است - و شهرت چقدر بر عشق و دوستی فشار می آورد.

زیر‌نویس فارسی سریال Grease: Rise of the Pink Ladies - Season 1

6   - IMDB

در سال 1954، زمانی قبل از حکمرانی راک اند رول، قبل از اینکه تی بردز باحال ترین در مدرسه باشند، چهار طرد شده خسته جرأت می کنند با شرایط خودشان خوش بگذرانند و باعث ایجاد وحشت اخلاقی می شود که رایدل های را برای همیشه تغییر می دهد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Secrets of Hillsong - Season 1

6.7   - IMDB

با گزارشها و تحلیلهای تازه از روزنامهنگاران، مورخان و سیاستگذاران، از سرفصلهای هیجانانگیز و پشت طناب مخملی فراتر بروید و الگوی طولانی کلیسا را ​​برای سرپوش گذاشتن بر رفتار نادرست برای محافظت از خود بررسی کنید.

زیر‌نویس فارسی سریال FUBAR - Season 1

6.5   - IMDB

وقتی پدر و دختری متوجه می شوند که هر دو مخفیانه برای سیا کار می کنند، یک ماموریت مخفی که قبلاً مخفیانه بود به یک رابطه خانوادگی ناکارآمد تبدیل می شود.