لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 37 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال The Flash - Season 9

7.5   - IMDB

پس از شکست دادن Reverse Flash یک بار و برای همیشه، بری آلن و آیریس وست آلن دوباره به هم متصل می شوند و بیش از هر زمان دیگری به هم نزدیک می شوند. اما هنگامی که یک گروه مرگبار از Rogues به رهبری یک تهدید جدید قدرتمند به سنترال سیتی فرود میآیند، فلش و تیمش باید یک بار دیگر از شانسهای غیرممکن برای نجات روز دفاع کنند. اما با شکست The Rogues، یک دشمن مرگبار جدید ظهور می کند تا میراث قهرمانانه بری آلن را به چالش بکشد. و در بزرگترین نبرد خود، بری و تیم فلش تا مرزهای خود تحت فشار قرار خواهند گرفت تا برای آخرین بار شهر مرکزی را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Power Book II: Ghost - Season 3

7.5   - IMDB

یک ترم جدید در استانسفیلد به معنای شروعی تازه برای طارق است. برایدن در حال یادگیری طناب زدن در هولدینگ وستون، زیر نظر عمویش لوکاس است. مونه از دست دادن زیک غمگین است، در حالی که کین در جستجوی یک اتصال جدید است.

زیر‌نویس فارسی سریال Yellowjackets - Season 2

7.8   - IMDB

دو ماه پس از زمستان، بازماندگان با کاهش جیره، روحیه پایین و آخرین تلاش فاجعهبار خود برای منجمد کردن یک هم تیمی از بازی کنار میآیند. Shauna بازار ثانویه یادگاری های جلیقه زرد را بررسی می کند، در حالی که تایسا، میستی و ناتالی همگی به دنبال بهترین دوستان قدیمی و جدید هستند. برای کسانی از شما که کتاب آمار را حفظ می کنید: لوتی متیوز از روی نیمکت می آید.

زیر‌نویس فارسی سریال The Marvelous Mrs Maisel - Season 5

8.7   - IMDB

پس از سوختن پل ها و قطع شدن از تور، میج مایزل در فصل چهارم ادامه داد و حرفه و شهرت خود را بازسازی کرد. لحظات پایانی فصل با خروج میج از سالن کارنگی با نشاط و آماده برای مقابله با هر کولاکی به اوج خود رسید. میج پس از نمایشی در مقابل بیلبورد برفی نمایش گوردون فورد، آماده است تا «به جلو برو» و برای صعودش به ستاره شدن بجنگد - مجهز به هوش سریع و زبان تیزش و هیچ چیز دیگری برای از دست دادن.

زیر‌نویس فارسی سریال Blindspotting - Season 2

6.6   - IMDB

فصل دوم نه ماه پس از ازدواج اشلی و مایلز در زندان در پایان فصل اول آغاز می شود، زیرا اشلی در تلاش است تا پسرشان را به تنهایی بزرگ کند. او به نقطه شکست خود می رسد و آن را به همه اطرافیانش می کشاند. مایلز در حال تطبیق با زندگی درونی و شمارش معکوس روزهای قبل از اولین دیدار آخر هفته خانواده خود در سن کوئنتین است.

زیر‌نویس فارسی سریال Citadel - Season 1

6.2   - IMDB

اگر حافظه خود را از دست بدهید چه؟ اگر یک جاسوس نداند که جاسوس هستند چه؟ سال ها پیش، عوامل اصلی سیتادل، میسون کین و نادیا سینه، ذهنشان را پاک کردند. اما، با ظهور نیروهای شوم از گذشته، آنها به عمل فراخوانده می شوند. با کمک جاسوس برنارد اورلیک، این عاشقان سابق باید گذشته را به خاطر بسپارند تا آینده را نجات دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال Succession - Season 4

8.8   - IMDB

در فصل چهارم، فروش شرکت رسانه ای Waystar Royco به لوکاس ماتسون، آینده دار فناوری، هر چه بیشتر نزدیک می شود. چشمانداز این فروش لرزهای، اضطراب وجودی و شکاف خانوادگی را در میان خانواده رویز برمیانگیزد، زیرا آنها پیشبینی میکنند که پس از تکمیل معامله، زندگیشان چگونه خواهد بود. در حالی که خانواده به آینده ای می پردازد که وزن فرهنگی و سیاسی آنها به شدت محدود شده است، جنگ قدرت در جریان است.

زیر‌نویس فارسی سریال Barry - Season 4

8.4   - IMDB

کوزینو به عنوان یک قهرمان مورد ستایش قرار می گیرد زیرا دستگیری بری عواقب تکان دهنده ای دارد. همه چیز به این منجر شده است - فصل پایانی انفجاری و خنده دار بری.