لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 36 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال How I Met Your Father - Season 2

5.7   - IMDB

بعد از نمایش گالری سوفی و ​​ورود ایان، سید و هانا میزبان یک جشن عروسی بداهه در پمبرتون هستند. جسی با تصمیمات خود دست و پنجه نرم می کند و در مورد مردیت به الن اعتماد می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Platonic - Season 1

7.2   - IMDB

یک جفت دوست صمیمی سابق افلاطونی که به میانسالی نزدیک می شوند پس از یک شکاف طولانی دوباره به هم متصل می شوند. دوستی این دو پرمخاطره تر می شود و زندگی آنها را به شیوه ای خنده دار بی ثبات می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Mayans MC - Season 5

7.6   - IMDB

SONS جنگ را تشدید می کند زیرا EZ تلاش می کند خط لوله را پس بگیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Judge Me Not - Season 1

7.7   - IMDB

داستان یک زن سیاهپوست باهوش و جوان است که با مشکلات سلامت روان، خانوادهای مضحک و زندگی عاشقانه متزلزل دست و پنجه نرم میکند، در حالی که نقش جدید خود را بهعنوان قاضی در دادگاهی پر از شخصیتهای ظالمانه در جلو و پشت میز بازی میگیرد. .

زیر‌نویس فارسی سریال The Blacklist - Season 10

7.9   - IMDB

با نقش مخفیانه ردینگتون به عنوان یک خبرچین FBI که در معرض افشای قرار می گیرد، لیست سیاه های سابق علیه او در میل مرگبار خود برای انتقام متحد می شوند - رد و گروه وظیفه اف بی آی را بی سابقه آزمایش می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Tom Clancy's Jack Ryan - Season 4

8.1   - IMDB

فصل چهارم و آخر، جک رایان را در خطرناک ترین ماموریت خود می بیند. جک به عنوان معاون جدید مدیر سیا، وظیفه کشف فساد داخلی را بر عهده دارد. در حین تحقیق، جک متوجه همگرایی یک کارتل مواد مخدر با یک سازمان تروریستی می شود که در نهایت توطئه ای بسیار نزدیک به خانه را فاش می کند و اعتقاد قهرمان ما را به سیستمی که همیشه برای محافظت از آن مبارزه کرده است، آزمایش می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sonic Prime - Season 2

7.3   - IMDB

سونیک با کمک گروه متشکل از متحدان شاترورس خود، با شورای آشوب برای کنترل منشور پارادوکس قدرتمند، تک تک شارد، مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Survival of the Thickest - Season 1

7.5   - IMDB

پس از یک جدایی بد، استایلیست پرشور Mavis Beaumont از فرصت استفاده می کند تا زندگی و عشق را از نو شروع کند و در عین حال خوشبختی را با شرایط خودش پیدا کند.