لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 35 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Gotham Knights - Season 1

5.3   - IMDB

پس از قتل بروس وین، پسر خوانده سرکش او با فرزندان دشمنان بتمن اتحادی غیر محتمل برقرار می کند، زمانی که همه آنها برای کشتن Crusader Caped قاب می شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Superman & Lois - Season 3

7.8   - IMDB

کلارک و لوئیس اکنون در Smallville Gazette با هم کار می کنند و از زندگی شهری کوچک لذت می برند. اما سعادت رمانتیک کنتس فقط روشن میکند که «راز» چقدر میتواند منزوی باشد، زیرا کریسی تلاش میکند تا بین علاقهی عشقی جدید و دوستیاش با لویس تعادل برقرار کند. در همین حال، پسران کنت متوجه میشوند که در جهت مخالف کشیده میشوند، زیرا جردن متوجه میشود که هویت ابرقهرمانی واقعاً به چه معناست و جاناتان به دنبال هدفی فراتر از زمین فوتبال میگردد. در میان این همه آشوب، جان هنری توسط گذشته دوپلگانگر خود تسخیر شده است که منجر به عواقب خطرناکی برای او و ناتالی می شود. لانا لنگ و کایل پس از جدایی خانواده خود را دوباره تعریف می کنند، در حالی که سارا به بررسی آینده ای برای او و جردن می پردازد که اکنون که حقیقت را در مورد قدرت های او می داند. ژنرال ساموئل لین که به سختی آموخته است که نمی توان به هیچ کس دیگری برای کار با سوپرمن اعتماد کرد، پست خود را در وزارت دفاع بازپس گرفت، اما با تضاد خودش در کار با نوه اش جردن مواجه شد.

زیر‌نویس فارسی سریال Silo - Season 1

8.1   - IMDB

در آیندهای ویرانشده و سمی، جامعهای در یک سیلو زیرزمینی غولپیکر وجود دارد که صدها طبقه را در اعماق فرو میبرد. در آنجا، مردان و زنان در جامعه ای پر از مقررات زندگی می کنند که معتقدند برای محافظت از آنها طراحی شده است.

زیر‌نویس فارسی سریال Deadloch - Season 1

7.4   - IMDB

شهر تاسمانی Deadloch، دهکدهای ساحلی زمانی خوابآلود، وقتی مردی محلی در ساحل پیدا میشود، دچار لرزش میشود. دو کارآگاه زن برای حل این پرونده دور هم جمع می شوند: گروهبان ارشد محلی، دالسی کالینز و جرثقیل خشن داروین، بازپرس ارشد ادی ردکلیف به همراه پاسبان جوان ترشان، ابی. در حالی که شهر برای راه اندازی رویداد سالانه هنر، غذا و فرهنگ - جشن زمستانی - آماده می شود، این سه نفر باید اختلافات خود را کنار بگذارند و برای یافتن قاتل با یکدیگر همکاری کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Unicorn: Warriors Eternal - Season 1

7.2   - IMDB

زمانی که گروهی از قهرمانان به نام تکشاخ بهطور تصادفی به جای میزبانان بزرگسالی که در گذشته تجسم کردهاند، در بدن نوجوانان بیدار میشوند، نیروی شیطانی در خیابانهای تاریک و پر هوای انقلاب صنعتی لندن در حال ظهور است.

زیر‌نویس فارسی سریال Claim to Fame - Season 2

7.4   - IMDB

12 خویشاوند مشهور به چالش کشیده می شوند تا از زیر سایه یکی از اعضای معروف خانواده خود خارج شوند و با هم زیر یک سقف زندگی کنند و هویت و اصل و نسب خود را در جستجوی شهرت و ثروت خود پنهان کنند. آنها در چالشها رقابت میکنند، اتحاد تشکیل میدهند و به امید اجتناب از حذف و برنده شدن جایزه 100000 دلاری، نقش کارآگاه DNA را بازی میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Bear - Season 2

8.6   - IMDB

کارمن «کارمی» برزاتو، سیدنی آدامو و ریچارد «ریچی» جریموویچ تلاش میکنند تا مفصل ساندویچی کثیف خود را به یک نقطه سطح بعدی تبدیل کنند. در حالی که رستوران را به استخوان میکشند، خدمه سفرهای دگرگونی خود را انجام میدهند، هر کدام مجبور میشوند با گذشته روبرو شوند و به حساب بیاورند که میخواهند در آینده چه کسی باشند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Dessert - Season 1

5.5   - IMDB

بروس مککالوک از «بچهها در سالن» نسل بعدی کمدی اسکچ کانادایی را با یک اکسپدیشن فراگیر و مرزی به لبه نجابت ارائه میکند.