لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 26 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Obliterated - Season 1

6.8   - IMDB

یک تیم نیروی ویژه یک توطئه مرگبار در شهر گناه را خنثی می کند و بر همین اساس مهمانی هایی می دهد. اما وقتی تهدید واقعی ظاهر می شود، آنها باید برای نجات لاس وگاس هوشیار شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Shining Vale - Season 2

7   - IMDB

فصل 2 چهار ماه پس از وقایع فصل 1 شروع می شود. بیمه پت تمام می شود و او زودتر از بیمارستان روانی مرخص می شود. او به خانه برمیگردد، مصمم است تکههای خانوادهاش را جمع کند، اما به سرعت متوجه میشود که فرزندانش به او نیازی ندارند، تری او را به یاد نمیآورد، و بدتر از آن، روث همسایه جدید پت دقیقاً شبیه رزماری است. گویی این کافی نبود، خانه شروع به فاش کردن رازهای تکان دهنده گذشته تاریک خود می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Sweet Home - Season 2

7.3   - IMDB

خطرات بیشتر از همیشه است زیرا مرز بین هیولا و انسان شروع به محو شدن می کند. آیا هیون سو و سایر بازماندگان می توانند برای زنده ماندن مبارزه کنند؟

زیر‌نویس فارسی سریال The Real Housewives of Potomac - Season 8

5.5   - IMDB

گیزل علاقه عشقی جدیدی دارد، اشلی خانه جدیدی دارد و میا سبک زندگی جدیدی دارد. شایعات درباره خیانت ادعایی خوان باز می گردد، اما او بر بی گناهی خود محکم می ایستد. با باقی ماندن رابین در کنار او، جیزل چاره ای جز مقابله با BFF خود ندارد.

زیر‌نویس فارسی سریال The Crown - Season 6

8.6   - IMDB

فصل 6، قسمت 1 با پرنسس دایانا ادامه می یابد و وقایع مربوط به مرگ غم انگیز او در سال 1997 را بررسی می کند. در فصل 6، قسمت 2 ملکه الیزابت دوم در مورد سلطنت خود فکر می کند و به زمانی می نگرد که جانشینان او تاج و تخت را در دست بگیرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Carol & The End of the World - Season 1

7.2   - IMDB

با نزدیک شدن به آخرالزمان سیارهای، زنی که در تلاش برای پذیرش هرج و مرج آخرالزمان است، در آخرین ماههای زندگی خود بر روی زمین به دنبال معنا میگردد.

زیر‌نویس فارسی سریال Last Week Tonight with John Oliver - Season 10

8.9   - IMDB

جان اولیور در مورد درمان با کمک روانگردان بحث می کند: تاریخچه آن، پتانسیل آن، و ارتباط آن با رابطه A$AP Rocky با رنگین کمان.

زیر‌نویس فارسی سریال Rick and Morty - Season 7

9.1   - IMDB

ریک و مورتی برگشتهاند و بیشتر از همیشه شبیه خودشان هستند! فصل هفتم است و احتمالات بی پایان است: جری چه خبر؟ تابستان شیطانی؟! و آیا آنها هرگز به دبیرستان باز خواهند گشت؟! شاید نه! اما بیایید دریابیم! احتمالاً نسبت به فصل گذشته خشم کمتری وجود دارد. ریک و مورتی، 100 سال! یا حداقل تا فصل 10!