لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 25 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال For All Mankind - Season 4

8.1   - IMDB

هپی ولی در هشت سال پس از فصل سوم که به هزاره جدید می رسد، با تبدیل دشمنان سابق به شریک، به سرعت ردپای خود را در مریخ گسترش داده است. اکنون در سال 2003، تمرکز برنامه فضایی به گرفتن و استخراج سیارک های بسیار ارزشمند و غنی از مواد معدنی معطوف شده است که می توانند آینده زمین و مریخ را تغییر دهند. اما تنشهای در حال جوش بین ساکنان پایگاه بینالمللی که اکنون گسترده است، تهدیدی برای خنثی کردن همه چیزهایی است که آنها برای رسیدن به آن تلاش میکنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Vigilante - Season 1

7.7   - IMDB

واحد تیم تحقیقاتی متروپولیتن سازمانی به نام Vigilante را ردیابی می کند که در مورد افراد شروری که از قانون که به یک پدیده اجتماعی تبدیل شده فرار کرده اند، قضاوت می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Onimusha - Season 1

6.8   - IMDB

با یک سلاح اهریمنی در دست، یک شمشیرزن سرگردان و یک برادر سامورایی، قیام مردگان را آغاز می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Lazarus Project - Season 2

7.3   - IMDB

هنگامی که جهان در یک حلقه زمانی بی پایان قرار می گیرد که در نهایت با انقراض کامل سیاره به پایان می رسد، تیم لازاروس باید با زمان رقابت کنند تا راه حلی بیابند قبل از اینکه بشریت برای همیشه از بین برود. در میان تعدادی از آنها، مامور قاطع لازاروس جورج است که پس از خیانت به سازمان به نام عشق، در شرمساری رها شده است. جورج مصمم است خود را نجات دهد و اعتماد دوستان، همکاران و عشق زندگی خود را به دست آورد. اما زمانی که جورج متوجه میشود که دلیلی که با آن مبارزه میکند بدتر از آن چیزی است که به نظر میرسد، جورج شروع به شک میکند که تنها کسی که واقعاً میتواند به او اعتماد کند، خودش است.

زیر‌نویس فارسی سریال Fear the Walking Dead - Season 8

6.8   - IMDB

مورگان، مدیسون و دیگرانی که به جزیره آوردند تحت حکومت بدبینانه PADRE زندگی می کنند. در شرایطی که شخصیتهای ما تضعیف و افسرده شدهاند، وظیفه برانگیختن دوباره باور به دنیایی بهتر بر عهده شخصی است که مورگان و مدیسون در وهلهی اول قصد نجات آن را داشتند – دختر مورگان، مو.

زیر‌نویس فارسی سریال Harry Wild - Season 2

7.2   - IMDB

فصل دوم، استاد ادبیات سابق، هری وایلد، را دنبال می کند که در دوران بازنشستگی سرگرمی غیرعادی پیدا کرده است: حل جنایات همراه با شریک جوانش در کار PI، فرگوس رید. وقتی مادر فرگوس ناگهان پیدا میشود، سالها پس از ترک خانوادهاش، آنها باید یک راز عمیقاً شخصی را حل کنند: قصد او چیست؟ و آیا او می تواند به او اعتماد کند؟

زیر‌نویس فارسی سریال Children Ruin Everything - Season 3

6.5   - IMDB

فصل 3 برنی ها را در تلاش برای یافتن تعادل بین تربیت فرزندان 10 ساله، شش ساله و یک و نیم ساله خود می بیند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Santa Clauses - Season 2

6.4   - IMDB

در این فصل دوم، خانواده کالوین به قطب شمال بازگشته اند، زیرا اسکات کالوین به نقش خود به عنوان بابانوئل ادامه می دهد، پس از اینکه برنامه های بازنشستگی در فصل اول ناکام ماندند. اکنون که اسکات و خانوادهاش با موفقیت کریسمس را نجات دادهاند، اسکات تمرکز خود را به سمت آموزش پسرش کال معطوف میکند تا در نهایت «کسب و کار خانوادگی» را به عنوان بابانوئل به دست بگیرد. با این حال، کمی جادوی قطب شمال چالشی غیرمنتظره را برای طرح اسکات به همراه دارد.