لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 24 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Julia - Season 2

8.3   - IMDB

در فصل دوم، جولیا با شهرت و شهرت روزافزون خود دست و پنجه نرم می کند. جولیا پس از گذراندن زمان بسیار مورد نیاز در فرانسه در حالی که برای فصل دوم خود آماده می شود، از طیف گسترده ای از رستوران ها و سرآشپزهای معروف در جنوب فرانسه و ایالات متحده در واشنگتن دی سی و البته بوستون بازدید می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Bookie - Season 1

7.4   - IMDB

یک کتابفروش کهنه کار برای زنده ماندن از قانونی شدن قریب الوقوع قمار ورزشی، مشتریان بی ثبات فزاینده، خانواده، همکاران و سبک زندگی که او را در گوشه و کنار لس آنجلس، بالا و پایین می چرخاند، مبارزه می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Wicked City - Season 2

4.3   - IMDB

سه ماه پس از ناکامی در متوقف کردن یک برده جادویی به نام The Handler، پیمان آتلانتا خود را شکسته و جدا می بیند. جردن - که اکنون The Mystic Haven را اداره می کند - و آنجلا سعی می کنند شریس را که توسط The Handler اسیر شده است پیدا کنند. مونا نقل مکان کرده است و کامیل توسط مادر تولدش کلودت در مخفیگاه دائمی قرار می گیرد. تابیتا و کادن بدون اطلاع از عهد، در یک قلمرو کابوس به دام افتاده اند، زیرا کلودت انتقام خود را می گیرد. در همین حال، شریس مجبور میشود در کلوپ شام جادویی باکلاس خود «Obsidian Dream» به دستور The Handler عمل کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Letterkenny - Season 12

8.6   - IMDB

MoDean میزبان یک شب کمدی استندآپ است.

زیر‌نویس فارسی سریال Big Brother Reindeer Games - Season 1

7.2   - IMDB

یک ویژه دو هفته ای با شش قسمت اکشن با موضوع تعطیلات. هر قسمت دارای سه مسابقه است که به "Santa%27s Showdown" ختم می شود که تعیین می کند کدام بازیکن در پایان آن قسمت به خانه برود. با راهنمایی "الف های جادویی" - درک شیائو (فصل 23)، تیفانی میچل (فصل 23)، و جردن لوید (برنده فصل 11 و فصل 13) - تنها یک مهمان خانه با قدرت جشن برای برنده شدن، 100000 دلار را به خانه خواهد برد. جایزه بزرگ

زیر‌نویس فارسی سریال Slow Horses - Season 3

8.1   - IMDB

یک رابط عاشقانه در استانبول تهدید می کند که راز مدفون MI5 در لندن را فاش می کند. وقتی جکسون لمب و تیم نامناسبش به مبارزه کشیده میشوند، خود را گرفتار توطئهای میبینند که نه تنها آینده اسلاف هاوس بلکه خود MI5 را تهدید میکند.

زیر‌نویس فارسی سریال What If? - Season 2

7.5   - IMDB

فصل دوم سفر را ادامه می دهد زیرا The Watcher بینندگان را در چند جهان گسترده راهنمایی می کند و چهره های کاملاً جدید و آشنا را در سراسر MCU معرفی می کند.

زیر‌نویس فارسی سریال Would I Lie to You? - Season 17

8.2   - IMDB

نمایش پنل کمدی برنده جایزه به میزبانی راب برایدون.