لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 23 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Hush - Season 2

3.9   - IMDB

دکتر درایا لوگان که در حال پوسیدگی است، در ماموریتی است تا آزادی خود را به دست آورد و همزمان به جینا، جردن و سیلینا میپردازد.

زیر‌نویس فارسی سریال Reacher - Season 2

8.1   - IMDB

بر اساس «شانس بد و مشکل»، زمانی که اعضای واحد نظامی قدیمی ریچر شروع به مرگ می کنند، ریچر فقط یک چیز در ذهن خود دارد و آن انتقام است.

زیر‌نویس فارسی سریال Transplant - Season 4

7.9   - IMDB

فصل 4، Bash را در پرتگاه پایان دوره اقامت خود در یادبود یورک و صلاحیت مجدد رسمی به عنوان پزشک می یابد. با نامشخص بودن آینده اش، بش و خواهرش امیرا اکنون شهروند کانادا هستند، اما هنوز با هر آنچه که دارند، تلاش می کنند تا در کشور خود زندگی کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Percy Jackson and the Olympians - Season 1

7.1   - IMDB

پرسی جکسون در تلاشی خطرناک است. او که از هیولاها پیشی می گیرد و خدایان را مغلوب می کند، باید در سراسر آمریکا سفر کند تا پیچ استاد زئوس را بازگرداند و یک جنگ تمام عیار را متوقف کند. سفر پرسی با کمک جفتهایش آنابث و گروور، او را به پاسخهایی که به دنبالش است نزدیکتر میکند: چگونه در دنیایی جا بیفتد که در آن احساس میکند جایش نیست، و بفهمد که سرنوشتش چه کسی خواهد بود.

زیر‌نویس فارسی سریال The Gilded Age - Season 2

8   - IMDB

فصل دوم در صبح عید پاک 1883 با خبر رد شدن پیشنهاد برتا راسل برای یک جعبه در آکادمی موسیقی آغاز می شود. در طول فصل، شاهد این هستیم که برتا خانم آستور و سیستم قدیمی را به چالش میکشد و تلاش میکند نه تنها جایگاهی در Society به دست آورد، بلکه به طور بالقوه نقشی پیشرو در آن بازی کند. جورج راسل در کارخانه فولاد خود در پیتسبورگ با اتحادیه ای رو به رشد مبارزه می کند. در خانه بروک، ماریان به سفر خود ادامه می دهد تا راه خود را در جهان پیدا کند و به طور مخفیانه در یک مدرسه دخترانه تدریس می کند، در حالی که با تعجب همگان، آدا یک خواستگاری جدید را آغاز می کند. البته اگنس هیچ کدام را تایید نمی کند. در بروکلین، خانواده اسکات از یک کشف تکان دهنده شروع به بهبودی می کنند و پگی از طریق کارش با تی. توماس فورچون در NY Globe به روحیه فعال او دست می زند.

زیر‌نویس فارسی سریال American Dad! - Season 20

7.4   - IMDB

یک اشتباه در ماه، راجر را در مسیری غیرمنتظره به نیومکزیکو میفرستد.

زیر‌نویس فارسی سریال Vigil - Season 2

7.4   - IMDB

پس از مرگ در یک پایگاه هوایی اسکاتلند، DCI Amy Silva و DS Kirsten Longacre تحقیقات کاملاً جدیدی را در مورد دنیای جنگ هواپیماهای بدون سرنشین انجام می دهند.

زیر‌نویس فارسی سریال The Curse of Oak Island - Season 11

6.9   - IMDB

همانطور که ریک و مارتی لاگینا و تیمشان تلاش خود را برای حل معمای جزیره اوک آغاز می کنند، آنها تعدادی از تاریخی ترین اکتشافات کشف شده در آمریکای شمالی را انجام می دهند.