لیست سریال ها با زیر نویس

لیست سریال ها با زیر نویس، کامل ترین و بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان زیرنویس فارسی سریال های جدید
در صفحه 22 از وب سایت نیو ساب تایتل با لینک مستقیم و غیر مستقیم

زیرنویس سریال جدید

ژانر :
IMDB :
سال انتشار :

زیر‌نویس فارسی سریال Call the Midwife - Season 13

8.6   - IMDB

داستان زندگی گروهی از ماماها که در اواخر دهه 1950 تا اواخر دهه 1960 در شرق لندن زندگی می کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Echo - Season 1

6   - IMDB

مایا لوپز باید با گذشته‌اش روبرو شود، دوباره با ریشه‌های بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و اگر امیدی به پیشرفت داشته باشد، معنای خانواده و جامعه را بپذیرد.

زیر‌نویس فارسی سریال Boy Swallows Universe - Season 1

7.9   - IMDB

در دهه 1980، بریزبن، پسری نابالغ و برادر گنگش انتخابی، پس از اینکه خانواده‌شان توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از هم می‌پاشد، وارد یک اودیسه حومه‌ای از عشق، رستگاری و انتقام می‌شوند.

زیر‌نویس فارسی سریال Family Guy - Season 22

8.1   - IMDB

مگ قبول می کند که جانشین بروس و جفری شود، اما گریفین ها با یکی از اعضای خانواده جدید خود باقی می مانند که این زوج نتوانند نوزاد خود را تحویل بگیرند.

زیر‌نویس فارسی سریال Invincible - Season 2

8.7   - IMDB

در فصل 2 که هنوز از خیانت نولان به خود می پیچد، مارک تلاش می کند تا زندگی خود را از نو بسازد زیرا با انبوهی از تهدیدات جدید روبرو می شود، همه در حالی که با بزرگترین ترس خود مبارزه می کند - اینکه ممکن است بدون اینکه بداند پدرش شود.

زیر‌نویس فارسی سریال Bob's Burgers - Season 14

8.2   - IMDB

در این فصل، خانواده بلچر خود را در یک مسابقه هیجانانگیز میبینند که بچهها از انجام کارهایشان امتناع میکنند، یک ترفند جادویی در نهایت به طرز فاجعهباری اشتباه میشود، لیندا به برگزاری یک مهمانی مجردی کمک میکند، جین در مسابقه آهنگنویسی شرکت میکند و تینا و لوئیز با هم همکاری میکنند تا جیرجیرک بگیر

زیر‌نویس فارسی سریال Hudson & Rex - Season 6

7.3   - IMDB

وقتی یک قایق محلی برای تماشای نهنگ به طور مرموزی بدون مسافرانش به بندر بازمی گردد، چارلی و رکس باید با زمان رقابت کنند تا گردشگران گم شده را پیدا کنند.

زیر‌نویس فارسی سریال Fargo - Season 5

8.9   - IMDB

پس از یک سری اتفاقات غیرمنتظره، دوروتی «دات» لیون را در آب داغ با مقامات قرار می دهد، این زن خانه دار به ظاهر معمولی غرب میانه ناگهان به زندگی ای که فکر می کرد پشت سر گذاشته است، باز می گردد.